simalarion Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Driver å googler etter mods men har ikke funnet noen bra Fant en Lost World returns mod på Crysis men ingen sted å laste det ned, det så veldig gjennomført ut så er det noen som vet noe mer om denne modden?. Så noen som har link til bra mods på Cod4 eller Crysis? Lenke til kommentar
grimsbo Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) COD 4 har ikke så mange mods enda, det eneste jeg fant var en som gjorde at alle våpnene var utstyrt med silencer, og alle kartene hadde nattmodus (slik at man må bruke Nattsyn-briller). Og så fant jeg en annen på samme side, men husker ikkje hva det var. Du må nokk vente til Utviklerværktøyene til COD4 blir utgitt. PS: har ikke linken til de moddene jeg fant. Endret 30. desember 2007 av grimsbo Lenke til kommentar
zeox Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 SDKen til hverken COD4 eller Crysis har blitt sluppet, så det blir nok en stund til vi får se noen ordentlige mods derfra. Er et par modteams som har fått tidlig tilgang til Crysis SDKen, og noen av de planlegger beta slippinger når SDKen endelig kommer. Når den kommer er det ingen som vet Lenke til kommentar
MrL Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Det kommer ihvertfall veldig mange fete mods til Crysis, bl.a Jurassic Park mod, Pirates mod og GTA mod :D. Gleder meg sykt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå