TomJ Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Så episoden i går på tv. Selvmordsbomberne i Oslo var genialt! Lenke til kommentar
Speik Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 "Og pang! Rett ut av luften, to hundre skjerf!" Den trylling for bilnde va bare genial Lenke til kommentar
kottila Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 "Og pang! Rett ut av luften, to hundre skjerf!" Den trylling for bilnde va bare genial Jepp...det lignet ikke i det hele tatt på "sydenturer for blinde" som de hadde i sesong 1, kombinert med dialekten til han som drev mokkabønne/melkeplett-fabrikken. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Synes det ble en litt dårlig kopi av "sydentur for blinde". Ellers synes jeg alt annet i programmet fungerte. At det skulle være "innvandrerfri dag" så muslimene kunne bombe Oslo var et ganske genialt påfunn. Kanskje ingen umiddelbar klassiker som Uti vår Hage 1, men vi får se... Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 FAEN! Fikk det ikke med meg i går . Har vært høydepunktet mitt i mange måneder, så glemmer jeg når det går! *Slå seg selv*. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 FAEN! Fikk det ikke med meg i går . Har vært høydepunktet mitt i mange måneder, så glemmer jeg når det går! *Slå seg selv*.Host hark, Internett. Ble litt skuffet, faktisk. Gleda meg til dette lenge, digga uti vår hage. Menmen, mulig det tar seg opp... Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Må si jeg ble litt skuffa jeg også. Jeg har ikke sett sesong 1, men uansett hadde jeg forventa at det skulle bli litt bedre. Var uansett mange gode småpoeng her og der som jeg likte, da. Føler på meg at neste episode blir bedre. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Den ekstremt overdrevne homsinga i første sketsjen og morabrødet eller hva det het var høydepunktene for min del. Ellers synes jeg det virka mer påkostet og produksjonsmessig mer gjennomført enn de andre programmene deres, tempoet og overgangene var også stilige. Som forventet var det en del resirkulering, men det er vel nye generasjoner som ikke har sett/hørt det gamle. Lenke til kommentar
uberkvaal Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Til de som ikke fikk sett det på TV; Hele episoden finnes på Youtube, delt opp i 4 deler. Så den nå nettop der. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Til de som ikke fikk sett det på TV; Hele episoden finnes på Youtube, delt opp i 4 deler. Så den nå nettop der. Evt. på NRK i én del, og mye bedre kvalitet? Endret 11. januar 2008 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Dette var hysterisk morsomt Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Harald Eia og comp. ER bare morsomt. Herregud så bra! Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg har meget høye forventninger til neste episode siden den første nådde ikke helt opp. Men for all del meget morsomt. Håper neste episode innfrir mine høye forventninger. Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hvorfor har du høye forventninger for neste når du ikke følte denne var god? Betyr ikke dette nettopp at forventninger senkes? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Har tro på at neste episode blir bedre. Men ser at jeg har tenkt feil, selfølgelig må forventningene senkes. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Rett og slett for dårlig. Dette var jo bare Tazte Priv på TV. 90% av dialogen var tatt _direkte_ fra Tazte Priv, uten å overdrive. Var ikke så mye fra Tazte Priv, men veldig mye fra det med alle de svenske navna var tatt derfra, men som harald sa på nettshowet, var det igjen tatt fra hans eget standup materialet... Lenke til kommentar
kottila Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Rett og slett for dårlig. Dette var jo bare Tazte Priv på TV. 90% av dialogen var tatt _direkte_ fra Tazte Priv, uten å overdrive. Var ikke så mye fra Tazte Priv, men veldig mye fra det med alle de svenske navna var tatt derfra, men som harald sa på nettshowet, var det igjen tatt fra hans eget standup materialet... Dobbel resirkulering er vel enda verre enn bare resirkulering. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 De sa nå i alle fall på nettsendingen at dette var det siste vi så til tazte priv i Uti vår hage 2. Så vi får se. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 slicka dei på klara klompet fingre jenta i st.olavs sprekken Morsomt, gleder meg til Torsdag PS: det hetter ikke tankekors,det heter tankehalvmåne! Lenke til kommentar
hestent Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det var kjempemorro :!: Eia er RÅÅÅÅ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå