Gå til innhold

Uti vår Hage 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det ble en litt dårlig kopi av "sydentur for blinde". Ellers synes jeg alt annet i programmet fungerte.

 

At det skulle være "innvandrerfri dag" så muslimene kunne bombe Oslo var et ganske genialt påfunn.

 

Kanskje ingen umiddelbar klassiker som Uti vår Hage 1, men vi får se...

Lenke til kommentar

Den ekstremt overdrevne homsinga i første sketsjen og morabrødet eller hva det het var høydepunktene for min del. Ellers synes jeg det virka mer påkostet og produksjonsmessig mer gjennomført enn de andre programmene deres, tempoet og overgangene var også stilige. Som forventet var det en del resirkulering, men det er vel nye generasjoner som ikke har sett/hørt det gamle.

Lenke til kommentar
Rett og slett for dårlig. Dette var jo bare Tazte Priv på TV. 90% av dialogen var tatt _direkte_ fra Tazte Priv, uten å overdrive.

Var ikke så mye fra Tazte Priv, men veldig mye fra det med alle de svenske navna var tatt derfra, men som harald sa på nettshowet, var det igjen tatt fra hans eget standup materialet...

Lenke til kommentar
Rett og slett for dårlig. Dette var jo bare Tazte Priv på TV. 90% av dialogen var tatt _direkte_ fra Tazte Priv, uten å overdrive.

Var ikke så mye fra Tazte Priv, men veldig mye fra det med alle de svenske navna var tatt derfra, men som harald sa på nettshowet, var det igjen tatt fra hans eget standup materialet...

 

Dobbel resirkulering er vel enda verre enn bare resirkulering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...