Skarstard Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 De som ikke kommer inn på siden kan prøve denne lenken: http://127.0.0.1:6498/ms/asf/NRK.uivh/octoshape?MSWMExt=.asf Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Har laste ned det octoshape-programmet, og prøvd å gå inn på www1.nrk.no/utivarhage , men det funker ikke.. Får bare opp en brun bakgrunn, og der står den.. :/ Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) De som ikke kommer inn på siden kan prøve denne lenken: http://127.0.0.1:6498/ms/asf/NRK.uivh/octoshape?MSWMExt=.asf Den lenken fungerte ikke for meg Jeg som hadde gledet meg til å se dette på nettet også. Første episode var genial, hi-hi Endret 10. januar 2008 av Sonja84 Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Håper dere ser på nett, det er genialt EDIT: Noe som for såvidt første episode selvfølgelig var også http://img181.imageshack.us/img181/4513/utivhzp6.jpg Endret 10. januar 2008 av Mathias666 Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 De som ikke kommer inn på siden kan prøve denne lenken: http://127.0.0.1:6498/ms/asf/NRK.uivh/octoshape?MSWMExt=.asf Den lenken fungerte ikke for meg Jeg som hadde gledet meg til å se dette på nettet også. Første episode var genial, hi-hi Åpne den i VLC, funker her. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Funket ikke i Firefox, men går helt fint i IE. Lenke til kommentar
Sommernatt Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Uff, jeg tror jeg gir opp.. Håper NRK får fikset dette til neste Torsdag! Men sjangsen er vell liten.. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Nei, dette var alt for dårlig, synes jeg. Det var faktisk helt elendig i forhold til første serien. Den var vanvittig morsom, og det er nok det beste jeg har på DVD, men dette var skuffelse, altså... Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 bra at det funker for dere, men når har jeg prøvd både IE og firefox, men det går ikke. Håper de legger det ut på nettet likevel, så kan jeg prøve å se det i morgen, burde uansett lese til eksamen. Natta Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 bra at det funker for dere, men når har jeg prøvd både IE og firefox, men det går ikke. Håper de legger det ut på nettet likevel, så kan jeg prøve å se det i morgen, burde uansett lese til eksamen. Natta Har du prøvd å gå utenom nettsiden med stream-lenken? Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 bra at det funker for dere, men når har jeg prøvd både IE og firefox, men det går ikke. Håper de legger det ut på nettet likevel, så kan jeg prøve å se det i morgen, burde uansett lese til eksamen. Natta Har du prøvd å gå utenom nettsiden med stream-lenken? Sorry, men vet ikke om jeg orker å prøve mer, er litt for trøtt nå, men ellers takk! Lenke til kommentar
cnon Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 6/6 til sesongpremieren. Den svenske orgasmen tok kaka. "st. olavs sprekken" haha Lenke til kommentar
Hawkn Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Kom inn når det var 5 minutter igjen. Man kan heldigvis se det i morgen på NRK Nett TV. Det var bra:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Nett møtet med ut i vår hage var jo morsomt Disse gutta er morsome Live! fremvisning i hvordan å le ondskapsfult Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Første episode får 5/6 frå meg, nådde ikkje heilt opp til sist sesong, men det var jo i god og kjend Eia/Johansen/Antonsen-stil. Ein genistrek å få Atle Antonsen med å laget, han er fabelaktig. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Ja, må absolutt si at jeg hadde savnet Antonsen dersom han ikke hadde vært med. Mannen er, i likhet med sine to medarbeidere, genial. Lenke til kommentar
kottila Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Nei, dette var alt for dårlig, synes jeg. Det var faktisk helt elendig i forhold til første serien. Den var vanvittig morsom, og det er nok det beste jeg har på DVD, men dette var skuffelse, altså... Bra noen andre er enige med meg. Kom noen humringer her og der, men mye var tamt og flaut. Det store med Ut i vår hage var jo at det var noe nytt hele tiden. Dette her var jo bare en dårlig kopi. Få bort dette med guttkyssing, innvandrere, dialekter, liksom tv-program og sånt, det har dere gjort til døde nå. Finn på noe nytt! (Ut i vår hage 1 er noe av det beste som har gått på tv) Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Rett og slett for dårlig. Dette var jo bare Tazte Priv på TV. 90% av dialogen var tatt _direkte_ fra Tazte Priv, uten å overdrive. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Eh nei? De fleste karakterene var tatt fra Tazte Priv, men dersom du påstår at 90% av dialogen kommer derfra, så tar du grundig feil. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Fint at noen tar noen ordentlige tak i oppbyggingen av fordommer! Bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå