toblix Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Server is too busy... Det kan se ut som om NRK har underdimensjonert nettlaivsendingsopplegget sitt en smule. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Noen som kommer inn på nrk.no/hagen nå eller? Hadde lyst til å få med meg internettopplegget også, men er sikkert fult kjør der nå. Edit: se der ja.. Endret 10. januar 2008 av smoothie Lenke til kommentar
clario Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Kommer ikke inn på nrk.no/hagen, server to busy... Lenke til kommentar
Kremfjes Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Noen som har octoshape-linken til live-streamen? Lenke til kommentar
madompa Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Noen som i hele tatt kommer seg inn? Virker som de vanlige nettsidene til nrk er rimelig trege også.. Lenke til kommentar
hoistthesails Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Noen som kommer inn på nrk.no/hagen nå eller? Hadde lyst til å få med meg internettopplegget også, men er sikkert fult kjør der nå. Edit: se der ja.. der ja Lenke til kommentar
toblix Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Noen som kommer inn på nrk.no/hagen nå eller? Hadde lyst til å få med meg internettopplegget også, men er sikkert fult kjør der nå. Edit: se der ja.. der ja Ja, sannelig min hatt. Lenke til kommentar
Gandax Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Faens server too busy.. Nedtur!! Okei lite objektiv post.. Jeg hopper på bølgen av de som vil ha direkte link til Octoshape ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 dønn strøkent, årets morsomste (sier ikke lite altså ) Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Tenkte jeg skulle følge med på www.nrk.no/hagen med noe direktesending, men ser ut som overbelastning der i gården. Kommer ikke inn på siden. Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Håper dere ser på nett, det er genialt EDIT: Noe som for såvidt første episode selvfølgelig var også Endret 10. januar 2008 av Mathias666 Lenke til kommentar
Sommernatt Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg kommer ikke inn, jeg som hadde gledet meg så.. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 6/6 til sesongpremieren. Den svenske orgasmen tok kaka. Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Intaller octoshape uten å gjøre de ekstra greine som de ber om på nrk, så trykker du på linken oppe på http://www1.nrk.no/utivarhage/ der videoen skulle vært, "Har du allerede installert Octoshape? Da kan det være at din nettleser må bruke en ekstern avspiller for å vise sendingen. Start videoen ved å Trykk her" Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg er inne, men det ser ut som en powerpoint-presentasjon med hakkete lyd. Regner med at de legger det ut på nett senere, "udirekte". MER LENA Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hvis alle de som ser på nå kan gå ut, slik at vi andre også kan se hadde vært flott. hehe Lenke til kommentar
toblix Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hvis alle de som ser på nå kan gå ut, slik at vi andre også kan se hadde vært flott. hehe Tanken er vel tvert imot at flere seere gir bedre ytelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå