Gå til innhold

Uti vår Hage 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes de klippa virka litt dølle, synes de har hatt en tendens til å resirkulere veldig i de senere åra i tillegg til å bomme litt og å melke sketsjene for hardt. Gjenkjente en del fra Tazte Priv her, som jeg for øvrig likte veldig godt (tror jeg har hørt igjennom svenske visesangeres barnebarn-sketsjene og dagboka sikkert ti ganger :)

 

I mine øyne er det klasseforskjell på sketsjer som nederlenderen og buffring, sistnevnte er noe man kunne sett idiotene på mess tv finne opp klokka 4 om natta. Blir også veldig sliten av Harald sin resirkulering av nynorsk- og voldadialektene.

 

Jaja, blir vel uansett bedre enn Joey, Raske Menn og alt annet av søppel de viser nå om dagen.

Lenke til kommentar

Elsket den første episoden! Den hadde dog en annen feeling over seg. Kan være det at jeg denne gangen faktisk kjente igjen plasser de tok opp. Eneste jeg kjente igjen fra Tazte Priv var innvandrerfri dag-sketsjen. Også ble jeg glad da de denne gangen faktisk har klart å dra en skikkelig (anti)kristen-vits, med tanke på Bårds kristne livssyn.

Endret av nirvana1
Lenke til kommentar
Noen som har planer om å ta opp disse episodene på PC-en?

Har slitt fælt for å få tak i noen fra første sesong! :p

 

Leste ett eller annet sted at NRK vurderte torrentteknologi for å vise høyoppløselig materiale, regner med at eldre serier også kommer med da.

 

EDIT:

Noen som kommer inn på http://www.nrk.no/hagen ? Sikkert høy trafikk nå.

Endret av garanti
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...