Lolla Palooza Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Weee, jeg var på visningen på Rockefeller i kveld, og lo så jeg gråt! De viste en hel episode, noen klipp fra en annen, og ellers hadde de et ganske så fett sceneshow å by på. Gøøøøy! Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Synes de klippa virka litt dølle, synes de har hatt en tendens til å resirkulere veldig i de senere åra i tillegg til å bomme litt og å melke sketsjene for hardt. Gjenkjente en del fra Tazte Priv her, som jeg for øvrig likte veldig godt (tror jeg har hørt igjennom svenske visesangeres barnebarn-sketsjene og dagboka sikkert ti ganger I mine øyne er det klasseforskjell på sketsjer som nederlenderen og buffring, sistnevnte er noe man kunne sett idiotene på mess tv finne opp klokka 4 om natta. Blir også veldig sliten av Harald sin resirkulering av nynorsk- og voldadialektene. Jaja, blir vel uansett bedre enn Joey, Raske Menn og alt annet av søppel de viser nå om dagen. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Er enig der. "Heldigvis" kommer ikke disse klippene med på neste sesong Uti Vår Hage(buffring og de klippene der). Er rimelig sikker på at ut i vår hage 2 blir bedre den Tre brødre som ikke er brødre. Lavbudsjett. Endret 9. januar 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
empatiy Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) første episode ligger på nrk's nettsider nu Söta bror, söta syster Endret 9. januar 2008 av empatiy Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Håh, skal nok vente til den går på TV i morgen. NRK har ikke særlig bra kvalitet på nettvideoene sine. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 første episode ligger på nrk's nettsider nu Söta bror, söta syster Ah, digg! *Sniktitte* Er ikke sikkert jeg har tid til å se i morgen. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Söta bror, söta syster Love it! Storfornøyd Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Sett første ep nå. Herlig start i hvertfall, humoren er litt sær, men sinnsykt artig! Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Blir mye av det samme, men det er vel vanskelig å fornye seg. Har Bård Tufte Johansen blitt mye tynnere..? Lenke til kommentar
Lolla Palooza Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Blir mye av det samme, men det er vel vanskelig å fornye seg. Har Bård Tufte Johansen blitt mye tynnere..? Det kan hende. Han har i alle fall skikkelig lekker rumpe nå! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Men dumt at de ikke kan variere stemmebruk og dialekt mer. De har jo flere forskjellige karakterer med samme dialekt. De bruker stort sett samme dialekt (hver sin) hele tiden. Lenke til kommentar
WhoWantWhat Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Gleder meg, kl. begynner det? Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 NRK1: 22:30 til 23:00 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Men dumt at de ikke kan variere stemmebruk og dialekt mer. De har jo flere forskjellige karakterer med samme dialekt. De bruker stort sett samme dialekt (hver sin) hele tiden. Enig. Blir for mye av det samme, men det er vel de eneste dialektene de klarer..? Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Elsket den første episoden! Den hadde dog en annen feeling over seg. Kan være det at jeg denne gangen faktisk kjente igjen plasser de tok opp. Eneste jeg kjente igjen fra Tazte Priv var innvandrerfri dag-sketsjen. Også ble jeg glad da de denne gangen faktisk har klart å dra en skikkelig (anti)kristen-vits, med tanke på Bårds kristne livssyn. Endret 10. januar 2008 av nirvana1 Lenke til kommentar
Talker Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Noen som har planer om å ta opp disse episodene på PC-en? Har slitt fælt for å få tak i noen fra første sesong! Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Dette var jo fornøyelig, jeg gleder meg kjempemye til neste episode. Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Da er torsdagskveldene fremover planlagt en periode Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Noen som har planer om å ta opp disse episodene på PC-en?Har slitt fælt for å få tak i noen fra første sesong! Leste ett eller annet sted at NRK vurderte torrentteknologi for å vise høyoppløselig materiale, regner med at eldre serier også kommer med da. EDIT: Noen som kommer inn på http://www.nrk.no/hagen ? Sikkert høy trafikk nå. Endret 10. januar 2008 av garanti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå