Gå til innhold

Uti vår Hage 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg enormt! Følelsen jeg fikk i magen da jeg så reklamen på tv i jula er ubeskrivelig. Tydeligvis ikke den eneste som hadde veldig sansen for førsteutgaven av Ut i vår hage, mener denne serien er veldig gjennomført og bedre enn den mer folkelige Team Antonsen. Mer skrullete, mobbende og underfundig humoren i Ut i vår hage synes jeg. Og slik forresten, kong Sverre var homo.

Lenke til kommentar
Jeg så den videoen hvor de gjør narr av svensker, og alle de rare ordene i språket deres. Dialogen, vitsene og poengene i den er tatt direkte fra Tazte Priv. Håper så inderlig dette ikke bare er oppgulp fra en radiosending de satset på at folk ikke fikk med seg.

Reagerte på dette jeg også... Alle disse klippene her er jo gamle vitser fra Tazte Priv. Ikke det at det ikke er morsomt, men siden jeg med jevne mellomrom hører gjennom alle tazte priv sendingene kunne det jo blitt litt greit med noe nytt også.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar
Jeg så den videoen hvor de gjør narr av svensker, og alle de rare ordene i språket deres. Dialogen, vitsene og poengene i den er tatt direkte fra Tazte Priv. Håper så inderlig dette ikke bare er oppgulp fra en radiosending de satset på at folk ikke fikk med seg.

Som Tre Brødre var? Det var surt. Håper de ikke tar alt for mye fra Tazte Priv denne gangen. De er da kreative, og kan finne på noe nytt.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke sett sesong 1 enda, men har hørt at den er veldig bra. Er det dumt å begynne rett på toer'n?

 

Tja, det er nok ikke krise, men jeg vil anbefale deg å se sesong 1 først, for da får du hvertfall et bilde på hvilken humor osv. du har å gjøre med. Det er mitt tips til deg. :)

Endret av Kjobben
Lenke til kommentar
Håper på mer om Atles plystring!

Var ikke det i forbindelse med Homopat-helikopteret i sesong 1? Eller tar jeg feil?

Nei det var fra den siste episoden. "Du må aldri følge din drøm!"

" Du er ikke min sønn!, Jo jeg er jo det, Jo er jo det.." :thumbup:

 

Han plystret også i den episoden med Homopat-helikopteret.

Lenke til kommentar
"Kamelåså..?"

 

Hehe, en av mange artige ting! :)

 

Jeg så den videoen hvor de gjør narr av svensker, og alle de rare ordene i språket deres. Dialogen, vitsene og poengene i den er tatt direkte fra Tazte Priv. Håper så inderlig dette ikke bare er oppgulp fra en radiosending de satset på at folk ikke fikk med seg.

 

Er jo litt artig å se de "filmatisert" også.. Priceless å se alle de rare utrykkene de gjør. Bård og Harald er to genier.

Selv om de var/er best på radio. Sitter og hører på gamle tazte priv sendinger om dagen. Har vært på radio i julen ;)

 

Men, en god del nyskapning burde de jo ha med også.

 

Gleder meg så sykt til de nye episodene blir vist på TV! :)

Lenke til kommentar
Håper på mer om Atles plystring!

Var ikke det i forbindelse med Homopat-helikopteret i sesong 1? Eller tar jeg feil?

Nei det var fra den siste episoden. "Du må aldri følge din drøm!"

" Du er ikke min sønn!, Jo jeg er jo det, Jo er jo det.." :thumbup:

 

Han plystret også i den episoden med Homopat-helikopteret.

Var den siste episoden jeg mente! Makan til bra/kreativt påfunn. Og så er ikke minst plystringa til Atle vakker! Ihvertfall til den siste "avslørings-konserten".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...