thadon Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Må bare rose NRK for at de fir ut alle episodene på webtven dems, samme med åpen post *hail nrk* Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Må bare rose NRK for at de fir ut alle episodene på webtven dems, samme med åpen post *hail nrk* Skulle jo bare mangle syntes nå jeg, tross alt har vi jo betalt store deler av det som går der.... Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Bli med Oslo-losen på guidet tur Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Den guida turen var genial Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Spør igjen, er det noen som har fått tak i Allversjakka's Tyranni - Thomas Dybdahl? Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Fra minishowet på Oslo City i dag: "Detta er altså en såkalt snerkepåsa! Det er bare å schtikke sugerøret inn her og suuge i deg SNERK!" "Å dettan var den kalde vintern i nittenseksogtredve!" Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Bildene funker ikke her. :l Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Funker helt fint her. Prøv med linkene: http://home.no.net/dadyd/001.jpg http://home.no.net/dadyd/002.jpg Lenke til kommentar
MKej Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Hvor finner jeg 2 disc utgaven av Ut i vår hage 2 ? Leste på nrk at den var ute... Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Hvor finner jeg 2 disc utgaven av Ut i vår hage 2 ?Leste på nrk at den var ute... Gå til nærmeste sted de selger filmer, jeg kjøpte min på Statoil i går.... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Snerkepåsa... Delikat "Det vakke grovt på den tida det" Lenke til kommentar
Aces Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Mongotralle er fortsatt det morsomste da. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Mongotralle er fortsatt det morsomste da. Faen som du har peiling på mongotralle a, skulle tro du dreiv jødemongotrallebutikken. Folk sa jo det. Har du fått jødemongotralle sa folk. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Hahah, nei, fyre opp NRK nettet og se på Oslolosen igjen, evig bra. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Mongotralle er fortsatt det morsomste da. Faen som du har peiling på mongotralle a, skulle tro du dreiv jødemongotrallebutikken. Folk sa jo det. Har du fått jødemongotralle sa folk. Skal du ha deg en på kassa eller? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Mongotralle er fortsatt det morsomste da. Faen som du har peiling på mongotralle a, skulle tro du dreiv jødemongotrallebutikken. Folk sa jo det. Har du fått jødemongotralle sa folk. Skal du ha deg en på kassa eller? Å DRA TELL HÆLVETE DITT MOSEGRODDE GORILLAVRENGTRYNEFAEN Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Men jeg tar gjerne en på kassa Lenke til kommentar
Aces Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Vet du hva jeg har på meg idag? Jeg har på meg snerkeplagg, som er stivna snerk fra kakaofabrikken som er smørt på med noen børster fra nasahåret til han jøden som eida fabrikken. Derav navnet MØKKAMANN! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå