Random Hero Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Står på nettsidene at de har tekniske problemer, og at den kommer ut etterhvert.. Og btw... GREEEESS!!! GREEEESS.mp3 Endret 3. mars 2008 av Deila Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Spesialshow for nett 7 Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 ah, endelig! Den må sees idag Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Da var siste episode ute på nett-tv.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Får ta en titt på den også Litt trist at det er slutt..... Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Siste episoden var relativ grei, likte veldig godt sangen på slutten "Nu e du forløst, nu e du satt fri, satt fri fra allværsjakkas tyrrani..." Evig bra! Noen som vet om hele sangen er tilgjengelig eller om det var bare småtteri dem smekra sammen uten å gjøre noe spesielt ut av det? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Det jeg likte best i denne siste "bonus" episoden var oslolosen, fikk latterkrampe da han sa: Dette er ikke en barnevogn, det er ei gammal, lav mongotralle! Lenke til kommentar
kalli Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 De er jo bare helt geniale! Særlig Eia Detter seriøst av stolen når jeg ser på oslolosen Og lo så jeg fikk vondt i magen av den bonus episoden (Uti vår hage 2 dessert, episode8) når oslolosen kom Lenke til kommentar
kilik Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Blæh, dårlig at de måtte ty til sketsjer fra Uti Vår Hage 1 for å fylle opp siste halvtimen. Den slettede scenen fra den sørlandske visesangeren var derimot utrolig bra. Alt i alt synes jeg ikke denne sesongen var like bra som Uti Vår Hage 1, men bedre enn Team Antonsen og Tre Brødre. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Det jeg likte best i denne siste "bonus" episoden var oslolosen, fikk latterkrampe da han sa: Dette er ikke en barnevogn, det er ei gammal, lav mongotralle! Agreed! Lo så melken sprutet ut av nesa på'mæ! Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Jeg spør igjen i håp om at noen som kan hjelpe: går det ann å få tak i den sangen som synges på slutten av episode 7? Rett før han skal skyte faren sin? Endret 9. mars 2008 av SynSwitch Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 "Allversjakka's Tyranni - Thomas Dybdahl" Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 "Allversjakka's Tyranni - Thomas Dybdahl" Er fint det, problemet er hvor skal jeg få tak i den? Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Er fint det, problemet er hvor skal jeg få tak i den? Den ligger hvertfall på , og hvis du absolutt skal ha den i mp3, og ikke gidder å ta opp lyden fra youtube selv, kan jeg sikkert gjøre det i morra.... Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Er fint det, problemet er hvor skal jeg få tak i den? Den ligger hvertfall på , og hvis du absolutt skal ha den i mp3, og ikke gidder å ta opp lyden fra youtube selv, kan jeg sikkert gjøre det i morra.... Har egentlig bare en mobil som jeg kunne ha brukt, men det blir en lydmessig katastrofe naturligvis. Om du gidder så ville det ha vært utrolig snilt av deg! Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg kan sikkert og gjøre det i morgen, og da bruker jeg helst en annen kilde enn YouTube-crappy-22kbps-lyd. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Ville ha vært strålende eskhyo, youtube versjonen er ganske dårlig lydmessig allerede. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Jess folkens, noe nytt med en ordentlig versjon av sangen? Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Patt, potte, brille og mopp! Hahaha, fyfaen for en syk karakter. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hei godtfolk. Gjengen fra Uti Vår Hage skal ha signering og minishow på Platekompaniet – Oslo City en dag her. Har ikke datoen her, men ja... da vet dere det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå