Markus1802 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Elsket gressmannen med foreldrene! haha. Synd at det er ferdig... Er det noen som vet hva deres neste prosjekt er? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Det er en episode til, dette var den syvende episoden av totalt åtte. Inlegg 400 Det var visst feil, forsatt innlegg 400 Endret 29. februar 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Neste episode skal de bare vise klipp som ble klippet bort, tabber o.l... Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Åja det visste jeg ikke. Håper tabben blir morsomme, har så å si ingen forventninger til bortklippet materiale. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Allværsjakka var ein av dei betre denne sesongen, veldig mykje bra i den episoden synest eg. Fekk litt av UVH1-vibber av den. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Finfin episode, liker den litt absurde humoren deres. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Knekkebedriften til Oddvar Brå ble så populær at han var nødt til å indualistrere den. - Skal knekkes - - Har vorte knekke - Når det ikke er så mye knekking å gjøre, fører Oddvar Brå statistikk. - Hei, dette er Oddvar Brå. Jeg lurte på hvor du var da Brå brakk staven? - ... - Husker ikke! Den er grei! Notere i boka si Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hahaha, først no kopla eg det at Brå brakk staven med Knekkebedriften. Tenkte ikkje over det når eg såg episoden, lo så mykje av konseptet med å ha ei bedrift som knekker ting. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Den episoden jeg har likt minst. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Knækkebedriften til Oddvar Brå ble så populær at han var nødt til å indualistrere den. - Skal knækkes - - Har vorte knække - Fixed Var bra når han prøvde å knække den pinnen til han gutten: "har du blitt stukket av en mygg noengang da?" "har du mista en tusj noengang da?" Og når han løp i skogen over alle de kvistene som knakk... "orsak....orsak....orsak" Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Har bare en ting å si: GREEEEEEESSSSSSSSSS Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Synes ikke det var den beste episoden, men Oddvar Brå må ha vært en av de beste delene. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Synes de kunne fått ut spesialsendingen på Nett-Tv Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Beste episoden denne sesongen etter min mening! De andre episodene har vært litt mer vennlige og åpne for nye seere, men har liksom ikke hatt den ekstra galskapen fra sesong 1. Men denne episoden hadde både galskap og ting som ikke hadde noe med saken og gjøre... f. eks plutselig kommer Oddvar Brå med knekkebedrift. Genialt! Lenke til kommentar
Aces Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Episodene blir bare bedre og bedre! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Inntil NRK velger å legge det ut på nett så er andre versjoner på nett logisk nok ikke lovlige, til info. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Det var drit bra helt i begynnelsen. Filmavisen ut av syne ,ut av sinn. GRRRRRRREEEESSSSS. Det var ekkelt når ulvemannen hadde......ehh kjønnslig omgang med ulven. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Det var sikkert ikke på ordntli'.. Når Oddvar Brå kom gikk det opp for meg at dette virkelig er Ut I Vår Hage.. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Utrolig sløvt av ARK å ikke legge ut nettsendingen. Typisk at den ikke blir lagt ut denne ene gangen jeg ikke så den live. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Utrolig sløvt av ARK å ikke legge ut nettsendingen. Typisk at den ikke blir lagt ut denne ene gangen jeg ikke så den live. Samme her. Føler de gjør det mot meg med vilje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå