Wollan Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hahaha. Genial karakter. Måtte le når han skulle vise hvilke leker de drev me før i tiden :!: Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Noen som vet hva intro sangen de bruker i Uti vår hage heter? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Har sagt det før, og sier det igjen..Sett meg lei av at de spiller på de samme dialektene gang på gang. Hvis de skal svare på spm. fra seere, eller ta en liten fleip på direkten er det rett til "de gode trygge dialektene". Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Noen som vet hva intro sangen de bruker i Uti vår hage heter? Spitfire som har laget den.. Push me! Høyreklikk og lagre som Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Ny episode ute på nett-tv... Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 takk Deila! Blir moro Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Dagens episode var elendig :/ Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Elendig?! Håpte på Noreg Uber Alles kvalitet nå :/ Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Det er bare min mening da, men jeg syns den var verre enn alt for norge rundt ... Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Dessverre var den ikke helt på topp, nei. Beholdt ikke den Uti vår hage-dybden jeg har sett tidligere. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 "Tvillingskjebner" var jo bra! Lenke til kommentar
kilik Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Likte den. Klare Riket-referanser. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Likte den ikke så godt. Og den spøken om de kristne kunne de ha dratt lengre og gjort morsommere. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Likte den ikke så godt. Og den spøken om de kristne kunne de ha dratt lengre og gjort morsommere. Helt enig. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Må vente 2 uker til neste episode, Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Synes denne var bra jeg. Kommer på 3. plass hittil over de 5 episodene som har blitt vist i boka mi. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Nei, dagens episode var faktisk ganske god! Harseleringen med Human-Etisk Forbund var så sykt på kornet. Veldig bra akkurat det. Foster-tullet kunne de spart seg for, imidlertid... Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Noen som vet hva intro sangen de bruker i Uti vår hage heter? Spitfire som har laget den.. Push me! Høyreklikk og lagre som Takk for link.. Synes gårsdagens episode var en av de bedre jeg har sett hittil.. Morsomste var vel når de gikk tilbake i tid, til 1962 på Rikshospitalet. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Noen som vet hva intro sangen de bruker i Uti vår hage heter? Spitfire som har laget den.. Push me! Høyreklikk og lagre som Takk for link.. Synes gårsdagens episode var en av de bedre jeg har sett hittil.. Morsomste var vel når de gikk tilbake i tid, til 1962 på Rikshospitalet. Hadde vært mer realistisk å gått tilbake til 1922. Da målte de vel også samiske hodeskaller. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Tvillingskjebner var ikke den beste episoden, men helt grei Kansje meget teit spm siden sangen er utrolig kjent, og jeg skulle kansje spurt i "spør hva sangen heter" tråden, men.. hva heter sangen på slutten av episoden? Edit: fant det ut selv: Kristoffer Joner - 24 timer i døgnet Endret 9. februar 2008 av Complexity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå