Aces Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Det er jo det de mener selv også, at de har fått for mange seere. De liker å være en mer "kult-gruppe". Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Gleder meg veldig til neste episode Lenke til kommentar
Aces Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Om to døgn sitter vi foran tv'en med neste episode! Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Da var Alt For Norge Rundt ute på nett-tv Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Deila: takker for linken! Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Den skal sees når jeg har muligheten. Lenke til kommentar
synsing Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Scener som ikke var med i episoden som gikk på TV Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hahaha. Genial karakter. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Herlig pølsevev! Tru kor mykje av det som står i manus kontra improvisasjon. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Tror dagens episode vil sette listen høyt for den neste episoden. Ahh, jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Skal vi ta en vennlig runde stein, saks, papir? ... Jeg hater deg!! :!: Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Olabil av stearin :!: Fy faen så bra. Norge Rundt kommer aldri til å bli det samme igjen ^^ Lenke til kommentar
Teig Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Å herrefred, trodde jeg skulle dø av latter da han sa "kjør downs" og at han i tillegg fikk på seg en bunad og talte gryteklutene sine. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 For å være ærlig så var dagens episode en skuffelse! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Føler litt at Ut i vår hage var bedre sesong 1. Kan ha med at jeg har blitt gammlere og ler ikke av det samme lenger. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 For å være ærlig så var dagens episode en skuffelse! Enig. Forige episode likte jeg bedre, som er den beste av sesong 2 så langt. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg er helt enig, deskjet. Den episoden var herlig og Trym Hellevik var sjef. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Jeg er helt enig, deskjet. Den episoden var herlig og Trym Hellevik var sjef. Enig med deg Etter å ha sett episode 4 av Ut i vår Hage 2 mener jeg at sesongen har tatt et museskritt i retning av første sesong. Men fortsatt en lang vei å gå. Sesong 2 virker mørkere. Mer dystert Noe av årsaken er kanskje at de bruker annet type lys. Litt mindre pastell farger og det gjør også mye at sesong 1 stort sett var spilt inn på sommeren, mens sesong 2 er mer dyster både i lys og årstid valg. Kan jo også nevne at karakterene i sesong 2 er mer dystre og råe en de mer varme og lystige folkene vi møtte i sesong 1. Eks er kidnapperen til Eia. Men hvis man setter på to skjermer med Sesong 1 og 2 samtidig så ser man mye lysere toner både hos karakterer, settinger og lys. Vet noen om NRK har brukt de samme folkene bak kamera denne gangen? Er vel et prod.selskap som står bak dette. Tipper ihvertfall at det er helt nye folk som har laget sesong 2. Men det er samtidig lenge siden sesong 1 ble laget, og de tre gutta har jo utviklet humoren sin endel. Det er ikke like mye "Simpsons" over det hele denne gangen. Personlig liker jeg begge to bra, men 1 best. Endret 3. februar 2008 av Kjakan24 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Synes Alt For Norge Rundt var en bra episode. Ikke en av de morsomste, men den var bra gjennomført. Høydepunktet i sesongen så langt var det svenske familieselskapet. Det var så utrolig bra gjennomført og det var egentlig bare en lang latterkrampe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå