Morro Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Har litt problemer når jeg kjører enkelte program for å vise/behandle bilder. Det blir bare flimmer eller svart skjerm. Kanskje jeg ber om litt mye for det jeg har av maskinvare 1 GB RAM , ATI X1650SE 256MB, kjørerVista og 1680*1050 oppløsning. Har tenkt å oppgradere RAM, og til et mellomklasse skjermkort, blir det bra da tro? Lenke til kommentar
JAPCU Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hva slags bildebehandlings program er dette? Bytter du oppløsning? Skjer det med alle typer bilder? Lenke til kommentar
Morro Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 F.eks hvis jeg ser på et bilde i Faststone og vil åpne det i Photoshop. Eller Paint Shop. Bildet har lite med saken å gjøre da det også kan skje ved å åpne program uten fil. Har bare brukt den oppløsningen. Lenke til kommentar
Morro Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Løst ved å forandre "DVI settings" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå