Mr.SS Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hei! Skulle gjerne gjort dette. Blir mye styr å konvertere om til .avi og det tar mye lengre tid. Skal redigere et par dvder. Takker på forhånd for hjelp. Lenke til kommentar
wo0ly Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Sry mac, .vob filer er ikke nativt støttet i Premiere. Må nok gjennom en runde med konvertering før du kan gjøre noe vettugt ut av det. Prøv SUPER eller Sorenson Squeeze. Lenke til kommentar
2Olav Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Mitt Magix Movie Edit Pro åpner .vob-filer. Det går også an og rename dem til mpg. Det har jeg gjort mange ganger. Kopier vob-filene til harddisc, høyreklikk en og en, og endre filtypen til mpg. Går det ikke å endre filtype, må du først innom Start-kontrollpanel-mappealternativer-filtyper-marker vob-avansert-hak av for vis alltid filtype. Så gjør du det samme med mpg, og da kan disse i framtiden uten problemer endres og åpnes. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Takk takk. 2Olav, jeg har prøvd dette og får filene inn i Premiere, men uten lyd. Noe forslag til det? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 http://ppro.wikia.com/wiki/How_do_I_import.../_edit_a_DVD%3F Lenke til kommentar
2Olav Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Takk takk. 2Olav, jeg har prøvd dette og får filene inn i Premiere, men uten lyd. Noe forslag til det? Lyden ble borte om jeg kalte filene mpeg2 eller mpeg. Hvis jeg kalte dem kun mpg, gikk det greit. Men det er vel det du også har prøvd? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Bruker du CS3 Premiere? Ihvertfall blir det uten lyd på både .mpeg og .mpg, men jeg fant en måte for å "extracte" ut lydinformasjonen på fra vob filene, så det går.. Lenke til kommentar
asoeli Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Er det fortsatt lydproblemer, kan du forsøke å installere AC3Filter, en gratis lydcodec du finner på nettet. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Har den inne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå