Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

får den ikke helt opp..noe som mangler?

Gjest Korkey

Anbefalte innlegg

Gjest frustrertkiddie

har seg slik at jeg har store problemer med å få den helt opp. Når jeg er med dama kommer jeg liksom bare halvveis der, og da funker det veldig dårlig. blir skikkelig frusterert av det hele.. hva faen skal jeg gjøre?

er jeg ikke kåt nok eller noe? noe spesielt jeg kan gjøre for å få den helt 100% opp? kan jo spørre om hu kan suge meg først, men trengs det egentlig? :(

Er btw 18 år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje du bare er jævla nervøs, og du har kommet inn i et mønster hvor det ikke "gikk helt bra" første gangen, og nå er du "helt satt ut" av det?

Edit.

Jeg mener, hvis du ikke har dette problemet ellers er det jo ikke noe galt med deg.

Endret av Stian89
Lenke til kommentar
Gjest frustrertkiddie
Kanskje du bare er jævla nervøs, og du har kommet inn i et mønster hvor det ikke "gikk helt bra" første gangen, og nå er du "helt satt ut" av det?

Edit.

Jeg mener, hvis du ikke har dette problemet ellers er det jo ikke noe galt med deg.

hmm. ikke vet jeg. er kanskje ikke et ordentlig løsning på sånt, men jeg blir frustrert når jeg vil, men får det ikke til (:p)

kan jo være at jeg er nervøs..men..

noen andre som har noe vettug å komme med?

Lenke til kommentar

Vel det kan være flere ting...

Hvis du tenker mye på at ''Å! nå må den opp!'' så har det ofte en negativ effekt, prøv å slappe av...

Hvis du er nervøs så prøv å snakk litt med hun om det så kan hun kanskje hjelpe deg med å bli litt mer komfortabel.

Noen andre ting som kan være årsaken:

-Temperatur; hvis det er tildels kaldt der dere ''holder på'' kan den ha litt problemer.

-Kommet for mye i det siste, men det skulle ikke ha noe å si siden du er såpass ung...

-Mye stress i det siste?

-Bruker du kondom? Og har du litt problemer i den fasen hvor kondomen skal på?(kan komme med noen tips i så fall)

-Mangel på direkte kontakt, dette er noe jeg tror ofte kan forekomme mye med unge parr, spesialt hvis de ikke har vært sammen så veldig lenge og/eller er litt sjenerte, tenker da spesialt på jenta, Selvom du klarer å få den opp sånn halvveis uten kontakt er det ikke lett å holde på'n, dette er også noe som kan være viktig å snakke med hun om hvis det er tilfelle... Kanskje å få hun til å runke deg litt sakte mens dere koser litt, eller bare kjenne og klemme litt på den.

Det er vel heller ikke noe i veien for et lite sug heller nei ;)

-Hvis du har diabetes kan det være problemet, da har jeg ingen tips, for det vet jeg ikke stort om...

Det er ikke så lett å gi konkrete svar med så lite info om deg, men håper dette hjelper...

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...