Gå til innhold

Blir det salgt over nyttår på Xbox 360?

Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tvilar på eg kjem til å kjøpe så mange eldre spel, men det finnes vel til nød på bruktmarkedet.

Ser ut som Premium er det beste valget, den har det meste Elite har, med unntak av utsjånad og harddisk.

Kva er Pro forresten? EB Games har Premium med to spel og Pro som det står (HDMI) på, har ikkje begge HDMI?

Stilles det krav til spela forutan det som står på nettsida (Ikkje EA-sportsspel frå 2001-2004)?

Tar dei kva som helst eller kun utvalgte spel? Står jo ingenting om det på nettsidene.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Zeph, HDMI er ikke inkludert på alle utgaver av Premium, men er noe som har begynnt å komme i senere tid. Modeller med HDMI vil ha en HDMI-logo på boksen, så er ganske greit å få øye på disse.

På spørsmålet om krav til spillene antar jeg du i hovedsak mener gamle Xbox 1-spill? Støtte av spill til denne blir stadig lagt til via software emulering, og for en liste over spill som pr. dags dato er kompatible kan du se denne siden.

Lenke til kommentar

Man kan da ikke sammenligne xbox og klær. Klesbutikkene selger normalt klær med 70% (eller noe ) fortjeneste.. Spillmaskiner (alle sammen) selges enten med tap, eller kun marginer fortjeneste.. Butikkene vil naturligvis ikke selge maskinene med tap, og derfor vil det heller ikke komme masse tilbud på de heller. Spillene er der fortjenesten ligger i spillmarkedet, og du vil nok se at det er endel spill på tilbud.

Play.com har nå forøvrig 80% salg på nesten alt. Gratis frakt har de og.. De selger alt fra musikk, film,spill,klær, you name it :thumbup:

Lenke til kommentar
På spørsmålet om krav til spillene antar jeg du i hovedsak mener gamle Xbox 1-spill? Støtte av spill til denne blir stadig lagt til via software emulering, og for en liste over spill som pr. dags dato er kompatible kan du se denne siden.

Nei, eg meiner om EB Games stiller krav til spela dei får inn. På nettsida reklamerer dei med at du kan få ein Premium til 1349,- når du bytter inn ein PS2-konsoll + 5 spel (unntatt EA-games sporstspel frå 2001-2004.)

Eg har lese trådar på forumet om at enkelte spel hadde ein høgare verdi i dette enn andre. Eg har fleire billigspel som eg godt kan kvitte meg med, men tar dei imot alt? Det er ikkje sånn at eg må levere inn 10 billigspel? Som sagt, står jo kun konsoll + 5 spel på nettsida.

Takk for linken til Nettavisen, må undersøke til her, freista veldig å bytte inn ein PS2 som aldri er i bruk, men samstundes vil eg ikkje ha ein dårleg Xbox-modell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...