Gå til innhold

Blir det salgt over nyttår på Xbox 360?

Zeph

Anbefalte innlegg

Sitter og lurer på å kjøpe heile sulamitten, men er det sjanse for eit aldri så lite nyttårstilbod når me tippar over i 2008?

Foreløpig ser handlekorga sånn ut, skulle gjerne hatt HD-DVD og, men det får vente litt, har ingen HD-DVD-filmar uansett.

XBOX 360 Elite - Kr.3 795,00

Wireless Controller XBOX 360 - Kr.359,00

Battery Pack - Kr.258,00

Microsoft Xbox 360 Quick Charge Kit - Kr.230,00

Guitar Hero III: Legends of Rock (inkl. gitarl) - Kr.799,00

Dead or Alive 4 classics - Kr.279,00

Brukar HDMI, så eg har neppe bruk for RGB-kabel.

Edit: Oppdaterte lista litt. Har forresten henta prisane frå absoluttspill.no, har ikkje valgt butikk endå.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet ikke om det blir noe salg, men hva skal du med 2 Play & Charge kit i to forskjellige farger...?

Fordi eg har valgt ein svart kontroller og ein kvit, så det skal matche kvarandre.

jeg villa ha tatt vekk begge play & charge og kjøpt en slik:

https://prisguiden.no/product.php?productId=86626

mye mer praktisk

Ikkje dumt, visste ikkje at det fantes. Sjansen for at batteriet dett ut mens du spelar er vel liten så lenge du lader dei jevnlig, kan til nød ha nokre AA-batterier i reserve. Takk for tipset. :thumbup:

Eit par hundrelappar forskjell betyr ingenting, for meg er det viktigare å kjøpe frå ein god butikk, så eg får håpe at mine favorittbutikkar (eller andre eg kan stole på) kjem med gode tilbod då. Er klar over at MS tar for seg det meste av feil, men eg føler ein viss tryggleik ved å kjøpe i enkelte butikkar enn andre.

Det må vel være nokon som har litt kjennskap til dette? Det er jo nyttårstilbod i klesbutikkane, det har eg sett og prøvd, men aldri på ting som dette. Elkjøp, Expert osv... har nyttårstilbod, kanskje eg skal kikke litt der og neste veke.

Lenke til kommentar
Hvis du ikke skal handle på nettet og kjøpe alt i samme butikk kan du prøve å prute siden du skal ha endel.Har gjort det selv og fått noe avslag.Det koster ingenting å prøve.

Kanskje det, men då må eg inn til byen, kostar fort ein 500-lapp det. :p

Lenke til kommentar
Hvis du ikke skal handle på nettet og kjøpe alt i samme butikk kan du prøve å prute siden du skal ha endel.Har gjort det selv og fått noe avslag.Det koster ingenting å prøve.

Taxi da?Eller kjører du en gammel Dodge Charger?Hehe

Lenke til kommentar

Taxi da?Eller kjører du en gammel Dodge Charger?Hehe

Nei, kjører bil, men kilometer, bompengering, bensin og parkeringsbillett blir fort nokre lappar. Er uansett ikkje noko poeng å kjøpe det billigaste alternativet.

MPX freista litt, dei har jo og ein HD-DVD-kampanje på gang der du får 5 HD-DVD-filmar med på kjøpet. Ikkje det store utvalet, men betre enn ingenting.

Lenke til kommentar

Sant det, har faktisk ein PS2 (og to) ståande og støve ned, men dei har jo ikkje Xbox 360 Elite, kun Pro, Premium og Arcade, ellers hadde det vore aktuelt.

Då må eg til Bergen, men det går greit om det er såpassa mykje å spare. Kan eg kjøpe ein av dei tre andre modellane utan å miste for mykje funksjonalitet? HDMI og harddisk er kjekt, kan eg putte 120GB i ein av dei tre? Andre ting som mangler?

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Elite er svart og har en 120GB harddisc. Ellers er det vel ikke noe forskjell på den og den nyeste premium tror jeg. De nyeste premium har også HDMI.

Du kan fint kjøpe en 120GB separat og putte denne inn i en premium, men det koster ca 1500kr...

Kor mykje plass er det "nødvendig" å ha då? Den skal brukast til spel og film, har ein PC ståande kopla til TV og anlegg, så musikk og all form for anna media går den vegen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...