epiktet Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg forsøker å spille wmv-streams (både med og uten drm) i fullskjerm, men dette fungerer ikke. Har holdt på i hele dag uten å finne ut av det, men her er hva jeg faktisk HAR funnet. -Offline wmv funker fint i fullskjerm (dvs. spille fra harddisk). -Online wmv (altså stream) virker når jeg holder størrelsen på vinduet nede på ca 300x300. Hvis jeg prøver å dra vinduet større, eller kjøre i fullskjerm, forsvinner bildet mens lyden fortsetter. -Jeg mistenker at dette har noe med activex å gjøre, men jeg har installert alle tenkelige oppdateringer uten noe positivt resultat. -Andre spillere (QT Player, Media Player Classic, Nero Showtime etc) spiller video i fullskjerm uten problemer. -Jeg har kjørt dxdiag som påstår at det ikke er noen problemer med systemet, skjermkortet eller activex-installeringen. Er det noen som har vært borti noe liknende? Så langt har jeg ikke funnet noen andre liknende situasjoner på google. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå