Gå til innhold

Hjelp med fasttelefon!

Anbefalte innlegg

Heisann, fant ikke noen spesifikk kategori, så denne ble den nærmeste.

Foreldrene mine gikk over fra isdn til trådløst internett for noen år siden.

Problemet er bare at de ikke har avviklet den håpløst dyre telefonordningen, slik at de fortsatt har isdn-telefon i huset.

Selv om begge har mobil, ønsker de likevel å ha en tradisjonell telefon i huset, men den avtalen de har med tele2 koster 180 kr måneden, noe som er litt unødevndig når telefonen kun brukes til å ringe besteforeldre etc.

Siden det trådløse nettet fungerer dårlig til ip-telefoni, lurer jeg på hvilken rimelig løsning de kunne valgt (feks analog telefon?), helst uten månedsavgift, evt så lav månedsavgift som mulig. Noen som tror de vet hvilken løsning som kan passe til mine foreldre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er dyrt å ha fasttelefon. Du kan jo finne den rimeligste fasttelefonleverandøren på www.telepriser.no, men det vil sikkert tilkomme gebyrer for å bytte fra ISDN til analog.

Jeg ville nok sagt opp fasttelefonen helt, de sparer jo såpass at de får råd til å ringe besteforeldre fra mobil.

Lenke til kommentar
Det er dyrt å ha fasttelefon. Du kan jo finne den rimeligste fasttelefonleverandøren på www.telepriser.no, men det vil sikkert tilkomme gebyrer for å bytte fra ISDN til analog.

Jeg ville nok sagt opp fasttelefonen helt, de sparer jo såpass at de får råd til å ringe besteforeldre fra mobil.

Hvis det på tross av dårlig linje blir vurdert ip-telefon, hvilken ip-telefon kan folk anbefale? Skal sjekke ut hvilke abonemment som er billigst til deres bruk, men kan også være greit å høre hva dere bruker?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...