Fribbern Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hei. Er det noen som vet om polet er åpent på nyttårsaften? Det er sikkert forkjellige tider på forskjellige steder, så helst i Ski jeg skal, men er villig til og kjøre en stund for spriten. Takker for svar Lenke til kommentar
Atald Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) For ente gang, nei. Søk, og du vil finne iallfall en lik tråd. Dette er en av dem. Endret 30. desember 2007 av Atald Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Nope. Men på butikken er det ølsalg til kl 15.00 hvis det hjelper noe Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Vi har en tråd spesifikt for snakk rundt fyrverkeri - ta diskusjonen heller det... Her! Husk og bruk SØK funksjonen Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Vi har en tråd spesifikt for snakk rundt fyrverkeri - ta diskusjonen heller det...Her! Husk og bruk SØK funksjonen Fyrverkeri? hva har det med saken og gjøre. Men ser nå i ettertid at jeg skulle tatt et raskt søk, og det beklager jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå