Jo Are Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hei siden 1 gb blir for lite med vista har jeg tenkt og oppgradere til mer. Da fant jeg denne på komplett under kategorien minnebrikker. Det jeg lurer på er om den er det samme som RAM brikker man har inni maskinen? Vil den gjøre det samme som "ekte" RAM brikker? Takker for svar Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 ikke på langt nær det samme, den er ekstremt treg sammenlignet med vanlig ram. men den Kan hjelpe, om du har for lite systemminne. men i dag er minne såpas billig, at jeg ville heller kjøpt mer ram enn den der når du først skal kjøpe noe uansett Lenke til kommentar
texaco Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 readyboost hjelper ikke så mye som real ram, og siden du sitte rå tenker på et produkt i tusenklassen er ram den beste veien å gå. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Får vel gå for ekte ram da. Siden jeg ikke kan med å sette inn slikt tenkte jeg å få de som jobber i data butikken jeg kjøpte dataen i til å gjøre det, noen som vet sånn ca hvor mye slikt koster altså bare jobben med å sette inn ram brikkene ikke selve ram brikkene. Garantien dekker vel ikke slikt nei? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå