Gå til innhold

N95 problem med telefonminnet

release

Anbefalte innlegg

Jeg oppdaterte nylig firmware på min n95, noe som gjorde den kjappere og jeg ble svært fornøyd. Men den siste uken har jeg oppdaget at jeg plutselig har nesten fullt minne på telefonminnnet (bruker også et 4gig minnekort). Plutselig har jeg bare 400-500kb ledig, så det jeg gjorde var å slette unna litt fra telefonminnet, og sjekket det igjen, sist gang (i går) hadde jeg 5,7mb ledig etter å ha slettet, men noe senere på dagen hadde jeg plutselig bare 400-500kb ledig og jeg fikk beskjed om å slette unna. Hva i all verden kan det være som gjør dette? Da hadde jeg ikke overført noen filer til mobilen, sms er lagret på minnekortet, men slettet unna disse, inkl sendte elementer for å være sikker, men ingen endring. Ser ikke ut til at minnet kryper noe under dette, men forstår ikke hva som kan gjøre at det blir slik. Av ekstra programvare så har jeg bl.a. opera mini installert, trackID og begge disse får jeg ikke slettet etter jeg oppgraderte firmware. Fring har også vært installert tidligre, men kan ikke se å ha det på telefonen nå. Finner heller ingen programmer under installerte applikasjoner på telefonen i filbehandleren.

Noen forslag? Noen som har opplevd noe lignende? Er det evt et program som man kan browse igjennom telefonminnet å se (forutenom PC suite)?

:no: :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...