donkeykong89 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Hva syns dere om ***.com Jeg skammer meg over sida. Har prøvd å si til web-utvikleren at siden ikke er bra nok og at fargen er skikkelig stygg, men han skjønner det ikke. Hva syns dere? Endret 26. juli 2009 av kev.ngu Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 for det første; dropp den førstesiden Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Hos meg vises den ikke i IE engang! Funker dessverre, ja dessverre i Opera. Hvorfor i huleste designe siden i flash? Tips; lag en bedre side selv eller få noen andre flinke til å gjøre det. En god side tar ikke lang tid å lage for noen som vet hva de driver med. Vis den for russestyret og la de velge hvilken side dere vil bruke. Endret 30. desember 2007 av Menkromsen Lenke til kommentar
donkeykong89 Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Den som er oppe nå er faktisk litt "bedre" enn den forrige. Her er den forrige, hele siden er et stort bilde. Endret 26. juli 2009 av kev.ngu Lenke til kommentar
B25S Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Stort bedre ble det ikke, men bedre ble det. - Si meg, er dere rødruss, blåruss eller hva er dere? Om dere er noe helt annet enn blåruss, hvorfor ha blått design? - Fjern splashen (Enter tingen) - Headeren er stygg og kornete, helt forferdelig. Stygg font. - Fjern "Nyheter" banneret. - Få boksen nyhetene på linje med "Hva skjer?!" boksen. - Ha dato på nyhetene dine, når de er lagt ut. - Ha både overskrift og innhold i samme boks, gjelder nyhetene. - Padding på linkene til nettsamfunn, nettbutikker osv. øverst på nettstedet. - Hva i heite svingende er vitsen med å ha link til Hotmail, Nettby og alt det der på nettstedet? Det eneste de lenkene gjør er å "kom deg ut av denne stygge siden med en eneste gang, klikk på en av meg". - Få det mer oversiktlig, rydd opp i rotet. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 For å gjøre det krystallklart: Begge sidene var så stygge at jeg ikke har ord engang. Noen av de styggeste sidene jeg har sett. Begynn på nytt. Ikke ha så store kontraster, og prøv å gjør det behagelig å se på. Folk skal jo kunne se innpå der, uten å bli blinde? Lenke til kommentar
donkeykong89 Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Vi er både blåruss og rødruss. ha-ha Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Den "trykk-her-for-å-komme-inn-greia"..huff. Hvis den absolutt skal være der, så kan den i hvert fall gjøres litt bedre? Ikke får man markért tekst heller (noe som kan være veldig veldig nyttig=) Hadde jeg vært dere, tror jeg at jeg hadde koda til HTML og CSS i stedet for Flash, siden det er ingenting "fancy" greier der som krever Flash e.l Edit: OT: Lol, fikk youtube favicon'et på sida deres Endret 1. januar 2008 av Anders Moen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå