blomstkraft Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Hei! Er det mulig å få Ubuntu 7.10 på en USB penn slik at den booter i oppstart? Installerte nettopp Ubuntu på en 4 gb USB penn, men det gikk ikke helt, han fant ikke penna mi Noen som vet hva jeg kan gjøre? (Hvis det i hele tatt går ann) Takk! Endret 30. desember 2007 av blomstkraft Lenke til kommentar
blomstkraft Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Ubuntu USB Oh, tusen takk, heh.. :!: Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Noe feedback på denne? Jeg kjører puppy linux på pinnen min nå men ubuntu er "min" distro. Lenke til kommentar
blomstkraft Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Noe feedback på denne? Jeg kjører puppy linux på pinnen min nå men ubuntu er "min" distro. Din distro, hva mener du? Endret 30. desember 2007 av blomstkraft Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg foretrekker Ubuntu foran noe annet. Puppy har ikke det samme pakkeutvalget som ubuntu. Men puppy linux er også å anbefale på usb penn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå