galaxee Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 har lastet winex,det er til å kjøre windows spill på linux men må en ha windows på disken? det er en ren linux disk greier ikke å kjøre det Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 har og prøvd å kjøre denne komandoen cvs -d:pserver:[email protected]:/cvsroot/winex login cvs -z3 -d:pserver:[email protected]:/cvsroot/winex co wine [root@localhost root]# cvs -z3 -d:pserver:[email protected]:/cvsroot/winex co wine bash: cvs: command not found [root@localhost root]# www.transgaming.com/sources.php Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 For all del, må ikke finne på å betale 5$ for winex, du blir jo blakk da! Ser forøvrig ut som du mangler cvs, last ned det fra ww.sourceforge.net og kompiler inn ! Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 5? betalte ingenting...fant det på kazaa Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 You schwein!! Du har sansynligvis funnet binaryene, de skal pakkes ut i rota (gjør jeg vaffal) det jeg har er .tgz pakker, og da gjør jeg så: tar zxvf winex-2.2.1.tgz så pakkes ut filene der de skal være! Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 http://www.geocities.com/desktopmandrake/wine.htm Lenke til kommentar
Litagu Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Hvorfor laster folk ned slike ting fra kazaa? Å laste ned f.eks. en distro fra kazaa virker for meg helt ulogisk, det finnes jo masser av gode ftper. Man må jo også finne utdaterte versjoner på kazaa. Lenke til kommentar
Stim Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Helt enig. Nedlasting fra kazaa seriøst dumt. Gudene må vite hva slags bakdører som er lagt inn. Lenke til kommentar
power Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 For all del, må ikke finne på å betale 5$ for winex, du blir jo blakk da! Ser forøvrig ut som du mangler cvs, last ned det fra ww.sourceforge.net og kompiler inn ! Å måtte betale for et modifisert gratisprogram er litt drøyt.. synes jeg i alle fall Lenke til kommentar
RPA Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Noen som har en link til hvor jeg kan laste ned WineX til Mandrake9.0 i rpm format? Lenke til kommentar
Duronator Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Må ikke betale for winex via cvs. Derfor, bruk CVS! En kan si det blir det samme som å laste ned en upakket .tar.gz pakke med winex. Verre er det ikke. Binary versjon av WineX må du betale for tror jeg Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 emerge winex eventuelt apt-get install winex (kan også få rpm fra www.freshrpms.net ) Lenke til kommentar
iDude Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Må ikke betale for winex via cvs. Derfor, bruk CVS! En kan si det blir det samme som å laste ned en upakket .tar.gz pakke med winex. Verre er det ikke. Binary versjon av WineX må du betale for tror jeg Tror at den versjonen av winex du må betale for har med noen dll-filer i tillegg, disse mangler i den versjonen du laster ned med CVS. Lenke til kommentar
naken Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Hvorfor laster folk ned slike ting fra kazaa? Å laste ned f.eks. en distro fra kazaa virker for meg helt ulogisk, det finnes jo masser av gode ftper. Man må jo også finne utdaterte versjoner på kazaa. å laste ned winex som koster penger er noe annet enn å laste ned ett gratis program som ligger ute på en public ftp (jeg vet, cvs er gratis, men han ville kanskje ikke bruke cvs) Lenke til kommentar
Cicero111 Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 http://digilander.libero.it/winehqitalia/ Duden har tydeligvis fått winex3 til å funke med Mandrake 9.1 (glibc 2.3.1) Har både .tar.gz og .rpm bygd fra cvs (er "gratisversjonen", men noen prog funker bedre med winex enn wine - bla.a. installerene). Lenke til kommentar
Cicero111 Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Hups - glem det med glibc 2.3.1. Ihvertfall er det greit med rpm-en, da en slipper å styre med cvs/ kompilering/ trøbbel med mesa-devel o.l. etter NVIDIA-driver har herpet libGL.so etc. etc. Regner med den vil funke på glibc 2.2.x Husk å avinstallere evt. wine, da det garantert blir konflikter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå