leedsunited Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Er det noen som har en Toshiba M70-144 som kan si meg om den har bluetooth eller ikke? Det står noe om bluetooth på PCen, men jeg får ikke til å bruke det. Kan noen hjelpe meg?
Lukilock Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Har du aktivert den? Sikkert en knapp du må trykke for å skru den på
leedsunited Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Skrevet 30. desember 2007 Det er ingen bluetooth-bryter på PCen, men når jeg søker på Bluetooth får jeg mange forskjellige ting som heter Bluetooth, så det ser ut som PCen har det. Problemet er at jeg ikke får skrud det på.
Lukilock Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Ligger det en bluetooth enhet i enhetsbehandlig?
leedsunited Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Skrevet 30. desember 2007 (endret) Er vel ikke det, men hvorfor får jeg da opp så mye Bluetooth-ting når jeg søker etter det på maskinen? Bluetooth Monitor, Bluetooth Stack og Toshiba Bluetoth Monitor for å nevne noen. Inni disse mappene ligger det mange filer med uforståelige navn. Endret 30. desember 2007 av leedsunited
Lukilock Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 (endret) For at OSet som er på PCen inneholder metta programmer som også hører til en med bluetooth. Vis du skjønte datta? At PCen har programvare for en PC med bluetooth, men din har ikke bluetooth så den finner ingen mobiler osv. Skjønner? edit: Med andre ord; du har programvaren men ikke selve blueooth enheten. Tror det kan være det. Endret 30. desember 2007 av Sempron
leedsunited Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Skrevet 30. desember 2007 Skjønner sånn halvveis hvertfall. Det betyr altså at jeg må kjøpe en sånn USB-bluetooth for å få kontakt med mobilen?
Lukilock Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Stemmer Men hvet ikke om den Toshiba programvaren funker da. Bruk den som er i windows fra før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå