Gå til innhold

Kart til Gps (psp-290)

XxErrorxX

Anbefalte innlegg

Hei, noen som har funnet noen bra løsning på å få kart til pspen ?

prøvde Global Map Download Tool, men for at jeg skulle få så bra kart at jeg kunne feks se gatene i oslo og sånt så tok hele karte over norge bli rundt 100gb eller no :S. Så det jeg lurte på var om noen har en bedre løsning enn å bare ha detaljerte kart over byene (altså at man lager et kart per by) fordi dette blir litt stress og veldig tidkrevende. Jeg vil ha detaljerte kart over hele norge :p

Endret av XxErrorxX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå kommer vel snart sony med en GPS-løsning til PSP-en hvor det følger med kart over hele skandinavia i den norske versjonen. Dette blir da en GPS man kobler i mini-usb-kontakten og får vel så vidt jeg vet kartet på UMD.

Vet ikke om noen homebrew-kart som du søker.

Lenke til kommentar
Nå kommer vel snart sony med en GPS-løsning til PSP-en hvor det følger med kart over hele skandinavia i den norske versjonen. Dette blir da en GPS man kobler i mini-usb-kontakten og får vel så vidt jeg vet kartet på UMD.

Vet ikke om noen homebrew-kart som du søker.

Tror psp\gps 290 er den gps motakeren du prater om ( den har vært i salg i japan en stund )

Når kommer de kartene da ? Det eneste jeg vil ha er kart over norge :p Bryr meg ikke om hvem som har lagd det jeg :p Alt kan jo kopieres hvis man går inn for det ;) hehe

Endret av XxErrorxX
Lenke til kommentar

Jeg har ikke en PSP-290 men bruker en ekstern GPS med seriekabel. (Bruker MapThis) Syns å laste ned fra Google Maps går greit med GMDL, er sjelden i hele Norge på en gang uansett. ;) Hvis jeg skal til en ukjent by er det jo bare å laste ned kartet for det området. Hvis jeg skal kjøre langs en ukjent vei pleier jeg å unngå å laste ned kartene som er utenfor veien. Når kartene først er lastet ned kan man jo ha filene liggende på PC-en og kopiere inn de man trenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...