XxErrorxX Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Hei, noen som har funnet noen bra løsning på å få kart til pspen ? prøvde Global Map Download Tool, men for at jeg skulle få så bra kart at jeg kunne feks se gatene i oslo og sånt så tok hele karte over norge bli rundt 100gb eller no :S. Så det jeg lurte på var om noen har en bedre løsning enn å bare ha detaljerte kart over byene (altså at man lager et kart per by) fordi dette blir litt stress og veldig tidkrevende. Jeg vil ha detaljerte kart over hele norge Endret 30. desember 2007 av XxErrorxX Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Nå kommer vel snart sony med en GPS-løsning til PSP-en hvor det følger med kart over hele skandinavia i den norske versjonen. Dette blir da en GPS man kobler i mini-usb-kontakten og får vel så vidt jeg vet kartet på UMD. Vet ikke om noen homebrew-kart som du søker. Lenke til kommentar
XxErrorxX Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Nå kommer vel snart sony med en GPS-løsning til PSP-en hvor det følger med kart over hele skandinavia i den norske versjonen. Dette blir da en GPS man kobler i mini-usb-kontakten og får vel så vidt jeg vet kartet på UMD. Vet ikke om noen homebrew-kart som du søker. Tror psp\gps 290 er den gps motakeren du prater om ( den har vært i salg i japan en stund ) Når kommer de kartene da ? Det eneste jeg vil ha er kart over norge Bryr meg ikke om hvem som har lagd det jeg Alt kan jo kopieres hvis man går inn for det hehe Endret 30. desember 2007 av XxErrorxX Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg har ikke en PSP-290 men bruker en ekstern GPS med seriekabel. (Bruker MapThis) Syns å laste ned fra Google Maps går greit med GMDL, er sjelden i hele Norge på en gang uansett. Hvis jeg skal til en ukjent by er det jo bare å laste ned kartet for det området. Hvis jeg skal kjøre langs en ukjent vei pleier jeg å unngå å laste ned kartene som er utenfor veien. Når kartene først er lastet ned kan man jo ha filene liggende på PC-en og kopiere inn de man trenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå