Venerable Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Driver å konfiguerer key bindings i World of Warcraft. Og jeg vil bruke Caps Lock knappen som en snarvei til en 'spell' i spillet. Det går jo ann fra før, men hver gang jeg trykker på den, så aktiveres byttet mellom store og små bokstaver i tillegg (Da det er knappens egentlige funksjon). Går det ann å skru av den muligheten mens jeg spiller? Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hvis du bruker SetPoint, er det et alternativ der inne i Tastatur -> Innstillinger for ubrukte taster. Er hvertfall slik på mitt Logitech tastatur (dog annen modell) Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Hm.. Jo jeg har SetPoint. Men den registerer bare musa mi. Ikke keyboardet? Edit: Ser ut som G15 ikke bruker SetPoint, men ett annet program. Jeg har både GamePanel Manager og Keyboard Profiler. Men finner ikke noe som passer Caps Lock Kanskje det ikke går ann. Sykt, men mulig. Edit2: Jeg lastet heller ned KeyTweak og skiftet Caps Lock til å fungere som en annen knapp. Endret 30. desember 2007 av LunarPoet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå