cmi Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hallo. Har hørt noen rykter om at sølvmedlemskap er gratis nå, men jeg kan veldig lite om dette, prøvde og finne noe på microsoft sine hjemmesider, men fant ingenting, noen som kan konstantere/avkrefte denne påstanden ?? Får man spilt online med Sølvmedlemsskap? Lenke til kommentar
DonKristo Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Så vidt jeg vet, har sølvmedlemskap vært gratis hele tiden?! Man trenger gullmedlemskap om man vil spille på nett med boxen Lenke til kommentar
cmi Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Så vidt jeg vet, har sølvmedlemskap vært gratis hele tiden?!Man trenger gullmedlemskap om man vil spille på nett med boxen Ahhh, det jeg tenkte meg også Hva er egentlig poenget med sølvmedlemskap da? Lenke til kommentar
fAight Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) laste ned demoer, oppdatere spillprofilen sin, oppdatere softwaren m.m Endret 30. desember 2007 av fAight Lenke til kommentar
cmi Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Ok, sånn ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå