PCBerg Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Jeg har nå kjøpt meg en 19" widescreen, men bruker fortsatt det interne skjermkortet. Derfor er noe litt uklart. Vil et nytt skjermkort gjøre skjermen bedre? Endret 30. desember 2007 av Bune Lenke til kommentar
hean Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg har nå kjøpt meg en 19" widescreen, men bruker fortsatt det interne skjermkortet.Derfor er noe litt uklart. Vil et nytt skjermkort gjøre skjermen bedre? Nei, skjermen blir ikke bedre men ytelsen totalt kan jo bli det. Vanskelig å si med så lite informasjon.... Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 antagelig, hvis du bruker den gameldagse vga kontakten kan det også hjelpe å bytte til å bruke DVI Lenke til kommentar
nab Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg har nå kjøpt meg en 19" widescreen, men bruker fortsatt det interne skjermkortet.Derfor er noe litt uklart. Vil et nytt skjermkort gjøre skjermen bedre? For å få best mulig bilde må du bruke DVI-kontakten (hvis både skjerm og PC har dette), og sørge for at skjermkortet har samme oppløsning som skjermens maksimale oppløsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå