nasse222 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Vil gi en pluss til bruker " NORBAT " jeg.. Som er meget aktiv på Antivirus forumet. Kjappe og enkle svar for en newbee og andre. Du gjør en super jobb! Ellers er forumet det beste jeg bruker blandt forumer, er inne på endel Bil forumer, diskusjons forumer og div. Takk. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Du er ikke den eneste. Hele forumet stemte han fram som en av vinnerne av en Hardware-t-skjorte som takk for arbeidet i denne avstemningen for litt siden. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jepp, enig! Svært hjelpsom fyr, som aldri blir lei alle de tåplige spørsmålene som kommer hver dag. Ikke alle klarer det. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Fint at brukere setter pris på andre brukere, vi drukner ikke direkte i slike tråder her i forumet. Vi har så mange vi vil takke for et godt (sam)arbeide her i huset. Har minst 1379+ navn i hoved mitt når jeg skriver dette. Det er dere selv som gjør forumet levende og allsidig med masse variasjoner. All honnør til dere der ute og godt nytt år! Mvh Moderatorteamet ps. norbat har fått noen pm fra meg om hans behjelpelig vesen.. Endret 31. desember 2007 av Jarmo Lenke til kommentar
JFM Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg synes og Norbat gjør en super jobb. Han har hjulpet meg opptil flere ganger. Fint å ha en til å hjelpe seg å fjerne virus og spyware... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Håper jeg aldri trenger å få hjelp av han. Men fint at det finnes slike som Norbat i en så viktig kategori som antivirus. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Vil gi en pluss til bruker " NORBAT " jeg..Som er meget aktiv på Antivirus forumet. Kjappe og enkle svar for en newbee og andre. Du gjør en super jobb! ... Takk. Indeed!!! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Norbat er El Savior når det gjelder spyware Lenke til kommentar
JFM Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Vet om 2 stk som har kopiert signaturen min. Man skal ALDRI trykke på linker uten å vite om det er bevisst sendt fra avsender - Norbat Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Glad for at vi har slike folk her inne med slik kompetanse og gidder å hjelpe. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg har sett norbat på flere andre forum og. Blant annet ITPro sitt. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Du har ikke sett norbat på andre forum. Du har sett andre forum på norbat! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Konge! :!: Aldri møtt fyren... God PR uansett! Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 søker man etter et virus på google, er det ikke uvanlig at norbat har skrevet i det øverste resultatet, og det sier sitt. ingen over, ingen ved siden, og ekstremt mange under. han fortener all den ros man kan gi han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå