Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kvise i øret


Insomniatic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette har vært oppe før.

 

1. Gjør noe med det. Det er mer smerte/irritasjon ved å vente enn å ta den.

2. Klem den med q-tips eller fingre om det er mulig. Ja, det er smertefullt.

3. Vent 20 sekunder etter den er tatt og kjenn hvor behagelig det var å få den bort.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Hell en flaske eller to med vadamecum i øret så går nok alt av seg selv skal du se :)

 

Neida, men kan kanskje være en ide å ta bittelitt vadamecum på en Q-tips, stikke den inn og prøve å smøre litt vadamecum over kvisa. Vadamecum tørker ut kviser, men burde ikke brukes over lang tid ettersom det kan komme til å tørke ut huden.

 

Jeg vet ikke om det kan være noen konsekvenser av å ta det i øret, men jeg TROR ikke det...

Lenke til kommentar

Hell en flaske eller to med vadamecum i øret så går nok alt av seg selv skal du se :)

 

Neida, men kan kanskje være en ide å ta bittelitt vadamecum på en Q-tips, stikke den inn og prøve å smøre litt vadamecum over kvisa. Vadamecum tørker ut kviser, men burde ikke brukes over lang tid ettersom det kan komme til å tørke ut huden.

 

Jeg vet ikke om det kan være noen konsekvenser av å ta det i øret, men jeg TROR ikke det...

Jeg vil tro at kvisen hans er borte etter 3 år :wee:

Hvis ikke er det litt av en kvise må jeg si.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...