tosk422 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Hei. Jeg har assasin'a creed, call of duty 4 og guitar hero 3. Har noen av dere en anbefaling på hvordan spill jeg burde kjøpe meg? Har vurdert å kjøpe Ratchet & Clank Future: Tools Of Destruction, noen som vet om dette er et bra spill? Og er det noe "must have" spill jeg burde få i samlingen min? Takk for alle svar Endret 30. desember 2007 av tosk422 Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hoihoi, selv har jeg Assassin's Creed og Motorstorm ;D Vurderer selv å kjøpe Ratchet & Clank. Selv ville jeg ha ventet til Januar, da kommer Burnout: Paradise.. Kan vel anbefale det foreløpig Lenke til kommentar
tosk422 Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Hoihoi, selv har jeg Assassin's Creed og Motorstorm ;D Vurderer selv å kjøpe Ratchet & Clank. Selv ville jeg ha ventet til Januar, da kommer Burnout: Paradise.. Kan vel anbefale det foreløpig ja hør om det. Ble ikke helt frelst av demoen, men regner med at fullversjoen av spillet kommer til å bli bedre. Velgid fornøyd med spillene mine helt til nå Endret 30. desember 2007 av tosk422 Lenke til kommentar
StalkerPrime Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Er enige med Oakis.. Har prøvd demoen til Burnout: Paradise, var virkelig bra. Haze og UT3 kommer/kommet og hvis du liker fps. Endret 30. desember 2007 av StalkerPrime Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Turok ser jo lovende ut. Men det er jo en stund til det kommer. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Kjøp burnout moro online Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Spill som er ute: Uncharted: drakes fortune R&C (som nemt) spill som kommer: killzone2 metal gear solid 4 Haze Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Ratchet & Clank er ett utrolig bra plattform skyt deg ihjel spill, var kanskje en av de store grunnene til att PS3 ble kjøpt inn sammen med Uncharted Drakes Fortune to meget sterke kort. Ser ut som 2008 også blir lovende på spillfronten (De som jeg skal sjekke ut i 2008 er(PS3 eksklusive i stor caps)) - Burnout Paradise - Gran Theft Auto 4 - LITTLE BIG PLANET - FINAL FANTASY XIII - GRAN TOURISIMO 5 (Selv om jeg tror dette ikke kommer før i 2009) - Race Driver Grid - KILLZONE 2 Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hvis du ikke har Uncharted Drake`s fortune så ville jeg kjøpt det! Kjempe spill Lenke til kommentar
virulence Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Orange Box og Folklore er også til å anbefales! Lenke til kommentar
aloras Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Er Uncharted verdt penga? Lastet ned demoen og prøvde den, og det såg kult ut, men vet ikke hvor bra det er i helheten? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Er Uncharted verdt penga? Lastet ned demoen og prøvde den, og det såg kult ut, men vet ikke hvor bra det er i helheten? 10/10 og terningkast 6 over heile linja...trur ikkje du skal bekymre deg for heilheiten.. Lenke til kommentar
MatsAndreassen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 the orange box er utrolig bra. Half life 2 serien er selvfølgelig bra og team fortress 2 er digg, selv om mange (nesten alle følerjeg) ikke vet hvordan man spiller i det hele tatt Lenke til kommentar
Changis Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 å her er det ingen som har nevnt Fallout 3? riktig nok ikke ps3 only, men er det ett spill jeg har venta 10 år på, er det dette (monkey island 5 ligger på andre plass ) Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Er Uncharted verdt penga? Lastet ned demoen og prøvde den, og det såg kult ut, men vet ikke hvor bra det er i helheten? Prøvde først demoen men ble ikke særlig overbevist, men valgte og ønske meg spille til jul. Har nå spilt ferdig spillet og simpelten elsker det Et av de beste spilla jeg har spilt, herlig historie også! Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Slenger meg på denne tråden, gidder ikke lage en helt ny tråd så jeg spør sel. Lurer på hvilket spill jeg skal få tak i til ps3? Jeg har: - Drake's Fortune - Assassin's Creed - Fall of man - Motorstorm Min bror har: - Folklore - Ratchet og Clank ToD Hvilket spill anbefaler dere at jeg burde kjøpe? Kommer sikkert til å kjøpe Burnout, og garantert LittleBigPlanet. Men lurer på hvilke spill som er ute nå som er bra til ps3. Har orange box på pc, og har spilt gjennom hele CoD4 singleplayer til en kamerat. Så jeg lurer på hva jeg skal kjøpe nå /Markus Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Det er 3 spill som for meg er verdt å kjøpe ps3 når det kommer ut. Final Fantasy XIII, Final Fantasy Versus XIII og GTA IV. Lenke til kommentar
Gjerviken Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Uncharted: drakes fortune er kongebra!! Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Uncharted: drakes fortune er kongebra!! Lenke til kommentar
tosk422 Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Takk for mange gode svar. Har mange spill jeg gleder meg til å kjøpe i 2008:D Men hva burde jeg kjøpe meg av drakes fortune og Rachet and Clanck tod? God nyttår allesammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå