Gå til innhold

Anbefaling av spill/ Hva er verd å vente på? (ps3)

tosk422

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har assasin'a creed, call of duty 4 og guitar hero 3. Har noen av dere en anbefaling på hvordan spill jeg burde kjøpe meg? Har vurdert å kjøpe Ratchet & Clank Future: Tools Of Destruction, noen som vet om dette er et bra spill? Og er det noe "must have" spill jeg burde få i samlingen min? :dribble:

Takk for alle svar :new_woot:

Endret av tosk422
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hoihoi, selv har jeg Assassin's Creed og Motorstorm ;D

Vurderer selv å kjøpe Ratchet & Clank.

Selv ville jeg ha ventet til Januar, da kommer Burnout: Paradise.. Kan vel anbefale det foreløpig :)

ja hør om det. Ble ikke helt frelst av demoen, men regner med at fullversjoen av spillet kommer til å bli bedre. Velgid fornøyd med spillene mine helt til nå:D

Endret av tosk422
Lenke til kommentar

Ratchet & Clank er ett utrolig bra plattform skyt deg ihjel spill, var kanskje en av de store grunnene til att PS3 ble kjøpt inn sammen med Uncharted Drakes Fortune to meget sterke kort.

Ser ut som 2008 også blir lovende på spillfronten (De som jeg skal sjekke ut i 2008 er(PS3 eksklusive i stor caps))

- Burnout Paradise

- Gran Theft Auto 4

- LITTLE BIG PLANET

- FINAL FANTASY XIII

- GRAN TOURISIMO 5 (Selv om jeg tror dette ikke kommer før i 2009)

- Race Driver Grid

- KILLZONE 2

Lenke til kommentar

Er Uncharted verdt penga? Lastet ned demoen og prøvde den, og det såg kult ut, men vet ikke hvor bra det er i helheten?

Prøvde først demoen men ble ikke særlig overbevist, men valgte og ønske meg spille til jul. Har nå spilt ferdig spillet og simpelten elsker det :love: Et av de beste spilla jeg har spilt, herlig historie også!

Lenke til kommentar

Slenger meg på denne tråden, gidder ikke lage en helt ny tråd så jeg spør sel.

Lurer på hvilket spill jeg skal få tak i til ps3?

Jeg har:

- Drake's Fortune

- Assassin's Creed

- Fall of man

- Motorstorm

Min bror har:

- Folklore

- Ratchet og Clank ToD

Hvilket spill anbefaler dere at jeg burde kjøpe? Kommer sikkert til å kjøpe Burnout, og garantert LittleBigPlanet. Men lurer på hvilke spill som er ute nå som er bra til ps3. Har orange box på pc, og har spilt gjennom hele CoD4 singleplayer til en kamerat. Så jeg lurer på hva jeg skal kjøpe nå :)

/Markus

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...