langtongting Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Ville bare si at jeg er litt overrasket over den kvaliteten jeg får på noen år gamle divx/xvid -serier jeg har. Her kan PS3 eller TVersity sin dekoding ikke måle seg med min gamle Xbox med XBMC. Disse blir mye mørkere og kornete på PS3. Hadde trodd at det i alle fall bli like bra. Lenke til kommentar
Changis Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 tversity koder jo alt om i mpeg2/flv format, on the fly, har du sjekka instillinger på oppløsning, kvalitet osv ? kjører du full hd? Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 tversity koder jo alt om i mpeg2/flv format, on the fly,har du sjekka instillinger på oppløsning, kvalitet osv ? kjører du full hd? Har også prøvd å slå av decoding i tversity, slik at det er PS3 som decoder filene. Ser helt likt ut. Hvilke instillinger? PS3 er satt til 720p og har prøvd 1080p da min Panasonic PV70 er 720p, men tar også imot 1080p. Lenke til kommentar
Changis Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 i tversity kan du sette video ut oppløsning og sende kvalitet... sender du via trådløst eller 100/1000gbit lan? Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 i tversity kan du sette video ut oppløsning og sende kvalitet... sender du via trådløst eller 100/1000gbit lan? Trådløst. Lenke til kommentar
Changis Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 hmm.. det kan være codecen tversity eller noe.. ser du på det via web browser eller media server? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå