Haganeset Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Har et problem med den nye PC-en.. Ved oppstart så MÅ jeg trykke " F1 " for å komme videre, men ikke nok med det.. Hvis jeg ikke rører på musa før oppstart så står den helt stille på desktopen, og det går ikke å bevege på den.. Noen som har anelse om hva som kan være galt? Lenke til kommentar
JAPCU Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Bygd pcn selv? Står det noe mer i tillegg til "Trykk F1 for å gå videre" på oppstarten? Keyboard/mouse error? CPU-clock error? Det med musa. Hva slags type er det? Ps/2 (rund plugg) eller USB? Lenke til kommentar
Haganeset Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Ja har bygd PC-en selv Det med musa, så har jeg begge deler, og har prøvd begge plasser, men det samme skjer.. Men med oppstarten, så kommer det " Floppy disk error " men har ikke floppy disk Endret 30. desember 2007 av tols Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) I bios så deaktiverer du floppy 1.44 og da burde problemet være løst. Sjekk også om usbdriverene er riktig installert i enhetsbehandling i maskinvare. Endret 30. desember 2007 av Duqe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå