Gå til innhold

Hardware-året som gikk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte jeg skulle slenge inn et bilde etter mitt besøk hos Intel den 16 desember 2007. Og siterer til følgende:

"I begynnelsen av desember annonserte Samsung sine første GDDR5-brikker. AMD var på farten med Intel-kritikk"

Her er et bilde jeg tok av tavlen hvor tidspunktene for "guided tours" sto.

post-104509-1199037673_thumb.jpg

Endret av Wold
Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle slenge inn et bilde etter mitt besøk hos Intel den 16 desember 2007. Og siterer til følgende:

"I begynnelsen av desember annonserte Samsung sine første GDDR5-brikker. AMD var på farten med Intel-kritikk"

Her er et bilde jeg tok av tavlen hvor tidspunktene for "guided tours" sto.

lol!

Lenke til kommentar

amd gikk som planlagt til, mai ? , juni ? så var det det at 320 mb 8800 GTS var en tøff motstander i en kort tid, alle hadde kjøpt 8800 GTS 320 mb allerede, for å så finne ut 320 mb er litt lite, og tekstur minne har noe å si.

amd delayer sin K10, igjen og igjen 2900 XT lager mye varme, men yter bra hos meg, clocker som juling da, alle gjør ikke det :p

Amd utsetter enda mer, og mer, og når de endelig er ute, er de dårlig :p

Lenke til kommentar

Fint å mimre litt, men jeg synes godt artikkelen kunne tatt med litt mer. Bl.a. savnet jeg nyheter om Linux i året som gikk. 2007 var et viktig Linux-år, men artikkelen her nevner det bare i et par bisetninger om Dell og Asus. Vi satser på at 2008 blir et så viktig Linux-år at det ikke kan oversees! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...