keeryNor Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 hei jeg har ikke komme videre etter S.K.A.T.E. noen som vet hva jeg må gjøre Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Det er flere S.K.A.T.E. events i spillet, så det kan hjelpe om du gir litt mer nøyaktig informasjon. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Du kunne ikke være litt mer uklar? Lenke til kommentar
keeryNor Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Det er flere S.K.A.T.E. events i spillet, så det kan hjelpe om du gir litt mer nøyaktig informasjon. er ikke helt sikker på hvordan jeg skal forklare det men tror det er en av de første og så er det i old town ned en trapp vis det hjelper Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 det er ett sted i spillet hvor alle vil ha S.K.A.T.E med deg på den trappen så du må nok bare fortsette med det når du har tatt alle så kommer du nok videre ^^ Lenke til kommentar
Atald Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Da må du antagelig til en butikk og velge en sponsor. Surret lenge før jeg fant ut av det første gangen jeg også. Lenke til kommentar
keeryNor Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Da må du antagelig til en butikk og velge en sponsor. Surret lenge før jeg fant ut av det første gangen jeg også. Er ferdig med S.K.A.T.E og har skjekka butikkene men det er ingen ting jeg kan gjøre Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 har du gjort trasher oppdragene? Lenke til kommentar
keeryNor Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 har du gjort trasher oppdragene? nei tror ikke det. hvor er det a? Lenke til kommentar
Heio123 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Har og problemer i skate, må gjøre 4 grinds og tilsammen 20 meter lang + 3000 poeng ;s umulig , noen som vet om en bra spot for denne filminga? Lenke til kommentar
keeryNor Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Har og problemer i skate, må gjøre 4 grinds og tilsammen 20 meter lang + 3000 poeng ;s umulig , noen som vet om en bra spot for denne filminga? vis du finner en lang rett bakke så kan du raile på kanten det gjorde jeg. for eks. ved LL butikken Endret 31. desember 2007 av keery123321 Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) når du går på mappet for å finne oppdragene trykk Y for å bytte mellom trasher og the skateboard mag Endret 31. desember 2007 av effortfilm Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Tror det er en photoshoot etter SKATE, men den er ikke plassert på kartet når du trykker "Back" også på map, men du må bare skate rundt, så finner du den, den er markert på radaren når du kommer nærme nok. Lenke til kommentar
keeryNor Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 når du går på mappet for å finne oppdragene trykk Y for å bytte mellom trasher og the skateboard mag takk fant det nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå