Gå til innhold

Bluebottle mail, autosvar?

Alkjeks

Anbefalte innlegg

Har nettopp fått meg mail med Bluebottle etter jeg har hørt mye skryt om at det skal være spam-sikkert osv. Jeg prøvde a sende en mail til min bluebottle-mail og fikk denne meldingen i retur:

This account is protected by Bluebottle. Please click on the

following link to have your address added to the recipient's allowed

list and to ensure delivery of your email.

*link*

Jeg lurer da på hvordan det er med f.eks. autosvar-mail, hvis jeg registrerer meg en plass eller bestiller noe på internett. Om det da er så "spamsikkert" at jeg ikke får autosvar/ordrebekreftelsene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du vil ikke kune regge deg på web sider eller noe sånt.

sett bare *@domeanet ditt på email server til 1 konto (du tenker sikert da får du masse spam, svar NEI)

det som er veldig viktig er og gi ut egen konto til alle, og på alle web sider, folk.

eks:

www.hw.no bruker du hw.no@dittdomaine som email :-)

til dødelige så gir du eks:

navnetpåhandugirdentil@domenainet ditt

hvis du MÅ paste den på en webside så mekker du eks: frawebwww.hw.no@domaninet

NÅR du får spam så kan du se i FRA felte med enn gang hvor den kommer fra. for og blokke alt sånt så bare mekke en tom konto, eller bare vidre sende den til en "spam" så du har det hvis det noen gang kommer noe viktig.

her er rask guide fra annet forum jeg skriv:

rask guide hvordan skafe deg [email protected] (koster ca 100kr pr år, ja veit du får det under og)

1. gå på zoneedit.com (register deg)

2. legg til domainet dritt er, eks: juzz.com

3. gå under MX record(mail) og så skriver du * skal til [email protected]

4. gå på eks: www.godaddy.com og kjøp et domaine

5. når den spør om du har EGEN nameserver , skriv da inn det du fikk fra zoneedit.

eks: ns23.zoneedit.com

6. pay dem 100kr for domainet.

7. vente 48timer og du kan sende email til [email protected] , vent ca 5-10min og den er på [email protected]

8 for og svare tilbake med [email protected] , gå under option på google og velg at du vil sende fra annet domaine, den vil da sende en loop email som du klikker på og du vil få nytt felt i gmail om hvilken email du skal bruke når du sender ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...