tommyb Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hei. Jeg ser at noen opptakere, som Samsung HR757 eller Philips har USB 2.0 inngang. Samsung skriver: Kopier filer til DVD med USB 2.0 USB 2.0-grensesnitt innebærer at du kan koble til et digitalkamera, en MP3-spiller eller et USB-minne for å kopiere filer til en DVD-plate. Philips skriver: Avspillingsmedier (...) USB-flashstasjon HDD-mediejukeboks DivX, JPEG-digitalkamerabilder, MP3, WMA Det interessante da er om en eller flere av disse opptakerene kan gjøre avspilling av f.eks. MP3 fra en ekstern harddisk, med alle de fordelene det medfører. Eller om inngangen kun kan brukes til å kopiere filer inn på harddisken. Er det noen som vet mer om dette? Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Her er et delvis svar til min eget spørsmål. Fra et review for DVD-HR757: "My favourite feature is USB host capability: Plug in your USB Mass Storage, and play your DivX movies right away." http://www.ciao.co.uk/Samsung_DVD_HR757__Review_5697006 Jeg antar at Samsung ikke er alene om å kunne bruke USB-inngangen til det den burde kunne brukes til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå