BeritJ Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Logitech Z-5450 problem med trådløs høyttaler. Jeg har dette sourroundsystemet som har 2 trådløse bakhøytalere. Logitech Z-5450 Problemet er at jeg ikke lengre får lyd i den ene. Det blinker bare et rødt lys på den. Har prøvd å resette både senderen og høytaleren. Er det noen som har noen tips? BeritJ Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Går bakhøyttalerne på batteri? Red.: Leser at de blir plugget til strømnettet, så da kan vi eliminere min første teori sånn med en gang! Endret 30. desember 2007 av .Marcus Lenke til kommentar
BeritJ Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Går bakhøyttalerne på batteri? Red.: Leser at de blir plugget til strømnettet, så da kan vi eliminere min første teori sånn med en gang! Er nok koblet til strømnettet. Du tenkte vel at det var på tide med batteriskifte Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Gjorde det, ja! Men hva kan det være da mon tro. Sluttet det å virke sånn helt plutselig eller var det mer av-og-på i starten? Lenke til kommentar
BeritJ Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Jeg oppdaget bare en dag at den ikke virket. Ingen kontakt med basen. Det er et rødt lys som blinker kontinuerlig. Er begynt å lure på om trådløse "dingser" rundt om kring kan være årsaken. At det blir for mye signaler. Men det er jo rart da at det gjelder bare den ene! Endret 30. desember 2007 av BeritJ Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Men du er sikker på at det har vært lyd i bakhøyttalerne før? Du kan prøve å slå av eventuelle trådløse routere og andre "dingser" for å se om høyttalerne får kontakt med basen med disse slått av. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Har du sjekket forbindelsen da? Se om det skjer noe om du justerer på antennen eller flytter boksen nærmere bakhøytalerne. Skal ALLTID være trøbbel med ting som er trådløse. Prøver å unngå det så godt jeg kan. (Nå plugget jeg nettopp inn nettverksledning for det ble trøbbel med trådløst internet!) Lenke til kommentar
BeritJ Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Men du er sikker på at det har vært lyd i bakhøyttalerne før? Du kan prøve å slå av eventuelle trådløse routere og andre "dingser" for å se om høyttalerne får kontakt med basen med disse slått av. Ja det er jeg heelt sikker på! Får prøve å slå av alt så får vi se. Lenke til kommentar
JULINGiKAKE Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Fant du ut av dette? Har samme problem med høyre bakhøytaler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå