Gå til innhold

En god ide å kjøpe mobil i Thailand ?

Knopfix

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husk at du må ha en adapter til strømmen siden de bruker 110v der nede.

Fordel å sjekke at norsk ligger i menyen, kan være en fordel at de i butikken kan sette den til norsk for deg. Thai er ikke så lett å forstå:)

Synes egentlig at prisene på mobil i thailand ikke var så mye bedre enn her i Norge.

Lenke til kommentar

Jaja,takk for innspill allesammen.

Tenkte kanskje jeg kunne gjøre en god handel av Nokia N82 men hvis det er lite å spare på det så er det nok liten vits.

Saken blir ikke noe bedre av at de som eventuelt skal handle for meg er pensjonister som er lite oppdatert på elektronisk snadder.

Endret av Knopfix
Lenke til kommentar
Jaja,takk for innspill allesammen.

Tenkte kanskje jeg kunne gjøre en god handel av Nokia N82 men hvis det er lite å spare på det så er det nok liten vits.

Saken blir ikke noe bedre av at de som eventuelt skal handle for meg er pensjonister som er lite oppdatert på elektronisk snadder.

Billigere er det nok, men vei det du sparer opp mot ulempene du kan komme ut for. Skal du ha den billig i Norge, kan jo kjøp med abonnement/bindigstid være noe. Da blir selve telefonen billigere, mens abonnemetet betaler du ned over ett år. Veldig greit dersom du ikke har bindingstid nå, og likevel skal bruke den aktuelle operatøren videre. Dersom du ikke bruker den aktuelle operatøren nå, kan du få portert nummerert ditt. Dersom du kjøper en telefon med bindingstid hos Telenor, som er låst til Telenor, kan du ved å henvende deg til Telenor få utlevert opplåsingskode fritt. Dermed kan du bruke telefonen med andre enn Telenors sim-kort. Bindingstiden løper uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...