Gå til innhold

Vurderer bærbar, men hvilken er best til spilling?

12Anonym12

Anbefalte innlegg

Hei, Har tenkt til å kjøpe ny bærbar, men har ikke helt bestemt meg om jeg skal ha bærbar eller stasjoner. Etter som jeg har en helt ok starsjoner har jeg lyst til å kjøpe meg en bærbar, men den må kunne dra en del spill..

Her er de jeg har sett på, de er jo på tilbud denne uken og det er jo bare ut i dag, så derfor haster det litt med svar :) .

Hvilken av disse ville dere valgt, og hvorfor? Hvilken av de 3 er Best til spill, filmer... osv...:

Fujitsu-Siemens Esprimo V5505 T7300

HP Pavilion dv6560 15.4"WXGA

HP Pavilion dv2625 Intel Core2Duo T5250

Så håper noen kan svare litt raskt på hvem av de som er best :D ,

Mvh

Espen :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, Har tenkt til å kjøpe ny bærbar, men har ikke helt bestemt meg om jeg skal ha bærbar eller stasjoner. Etter som jeg har en helt ok starsjoner har jeg lyst til å kjøpe meg en bærbar, men den må kunne dra en del spill..

Her er de jeg har sett på, de er jo på tilbud denne uken og det er jo bare ut i dag, så derfor haster det litt med svar :) .

Hvilken av disse ville dere valgt, og hvorfor? Hvilken av de 3 er Best til spill, filmer... osv...:

Fujitsu-Siemens Esprimo V5505 T7300

HP Pavilion dv6560 15.4"WXGA

HP Pavilion dv2625 Intel Core2Duo T5250

Så håper noen kan svare litt raskt på hvem av de som er best :D ,

Mvh

Espen :D

Ville ha valgt HPen i midten ;) .....HP Pavilion dv6560 15.4"WXGA, Go8400M, X2 TL60,2 GB,200GB,DVD±RW,WLAN/BT,VHP

Ingen av disse har gode nok skjermkort til å dra nyere spill ...

Endret av hevih
Lenke til kommentar
Okei, Men er skjermkortet på den bra nok til å dra en del spill, eller får man ikke en grei spill bærbar til den prisen?

Har en laptop nr 2 med ca. like bra skjermkort ;)

det klarer 100fps konstant i CS 1.6 og 100 nesten hele tiden i source men har ikke nybbe sjanse på bedre spill enn det :S

Ville heller ha lagt ut et par k til å få en bedre så du kan ha lengre...

Lenke til kommentar
Okei, Men er skjermkortet på den bra nok til å dra en del spill, eller får man ikke en grei spill bærbar til den prisen?

det klarer 100fps konstant i CS 1.6 og 100 nesten hele tiden i source men har ikke nybbe sjanse på bedre spill enn det :S

jeg vil ikke akkuratt måle skjermkort mot teksturer og motoren i CS, for å være helt ærlig. Om du vil ha en bærbar som egner seg til noelunde bra gaming (f.eks Crysis på Low, medium om du får klokket litt) er 8600M GT. Det beste hadde vært 512MB versjonen, siden det tillater bedre flyt med større oppløsning.

Så, jeg ville anbefalt 8600M GT 256MB eller 512MB versjonen.

Lenke til kommentar

jeg vil ikke akkuratt måle skjermkort mot teksturer og motoren i CS, for å være helt ærlig. Om du vil ha en bærbar som egner seg til noelunde bra gaming (f.eks Crysis på Low, medium om du får klokket litt) er 8600M GT. Det beste hadde vært 512MB versjonen, siden det tillater bedre flyt med større oppløsning.

Så, jeg ville anbefalt 8600M GT 256MB eller 512MB versjonen.

Nevnte CS fordi dii er di eneste spiller den klarer på grei oppløsning og fps (som jeg har prøvd)

Har selv en laptop me 8600M GT me 265mb GDDR3 som er bedre enn 512mb men GDDR2.... se i signaturen for mere info...

Maskiner me 8600M GT koster en del mere enn de du nevnte overfor....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...