P0nduz Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hei har akk bestilt one call og lese på sidene dems under faktura for å sette meg litt inn i dems system men nok om det. Er det slik at hvis man sender mindre enn 90 sms og ringer mindre enn 120 minutter så går gratis antall minutter og sms gradvis ned? så nesten sånn ut på det jeg leste Takker for svar på dumt spørsmål mvh Christer Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hei! Du får 120 minutter og 90 sms gratis hver eneste måned. Hvis forbruket ditt er under 120 min og 90 sms per måned så får du altså ingen regning. Når du ringer mye mer enn 120 minutter per mnd, går prisen per minutt ned jo mer du ringer. Første 120 ringeminutter hver måned: gratis Etter 120 ringte minutter pr måned: 0,80 kr/min Etter 400 ringte minutter pr måned: 0,65 kr/min -snubbel Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 okay var det jeg trodde måtte bare dobbeltsjekke Takker for svar:) Lenke til kommentar
Ophi Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hei har akk bestilt one call og lese på sidene dems under faktura for å sette meg litt inn i dems system men nok om det. Er det slik at hvis man sender mindre enn 90 sms og ringer mindre enn 120 minutter så går gratis antall minutter og sms gradvis ned? så nesten sånn ut på det jeg leste Takker for svar på dumt spørsmål mvh Christer hei. har hatt onecall en stund nå. jeg klarer rett å slett ikke bruke opp mine gratis taleminutter og sms'er. de har ikke forandret noe på meg ihvertfall. Lenke til kommentar
Tobias Abrahamsen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 hei. har hatt onecall en stund nå. jeg klarer rett å slett ikke bruke opp mine gratis taleminutter og sms'er. de har ikke forandret noe på meg ihvertfall. Meg også! Jeg har hatt OneCall siden juni i fjor og har ALDRI fått en regning! Når det ringer selgere for mobilabonent så gir de opp når jeg forteller dem at jeg ikke har betalt en krone for mobilbruken min på et halvt år - deilig! Tobias Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Har mottatt én regning, men den gjelder en reklamemelding jeg fikk fra Mobilfiksern. Den ble belastet meg, og flere, med kr 35,-. Sendte en melding før jul så jeg antar at de krediterer kostnaden snart. Det er i hvert fall uaktuelt at jeg betaler for den. Lenke til kommentar
Finholt Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Har hatt OneCall siden slutten av mars i fjor, regner med det blir ca 100,- i løpet av et år, ligger på 90,- de første 10 mnd! Skulle ønske det kunne ringe noen selgere til meg også som jeg kunne drite ut! Lenke til kommentar
UllForEver Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Samme erfaring her også. Har hatt OneCall i et år og har ikke betalt en eneste krone! Lenke til kommentar
twhoffma Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Dette er det jeg har hatt i tankene lenge, kan dette her vare? Det virker lite logisk at one call kan overleve på dette, selvom det er storbrukerne som betaler. Sjekket litt opp, og ifjor hadde one call et resultat på ca. -16 mill. Tror dere at one call er et solid selskap, eller noe som er dømt for konkurs i den nærmeste fremtid? Liten vits og bytte om dette er tilfelle Hva tror dere? //Torgeir Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 spørsmål: må man ikke betale en fast månedspris eller no uans? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Det er ingen fast månedspris. Bruker du mindre enn 90 sms og 120 ringeminutter i måneden er abonomentet helt gratis. Bruker du mer enn dette er abonomentet allikevel mye rimeligere enn alle andre konkurrenter! Herlig, eh? Mvh Stolt Onecall-kunde Endret 9. januar 2008 av Poor Leno Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 det er jo nice da... men da spør jeg om det samme som Torgeir... Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Eneste jeg betaler for som regel er datatrafikk, kr 5,- pr. MB. Når en skal til utlandet kan det være lurt å sjekke på forhånd hvilket teleselskap som er billigst, i beste fall kan man spare en tier pr. min Angående det om One Call går konk, så har nettopp Network Norway kjøpt One Call. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Fikk egentlig en faktura på kr 36,10. Kikket på mine sider på One Call og så at de har kreditert SMS-en fra Mobilfikseren med kr 35,00. Ble til at jeg betalte kr 1,10. Gjør jo opp for meg vettu :!: Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 er det på telenord eller netcom sitt nett? blei litt interissert her... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Dette er det jeg har hatt i tankene lenge, kan dette her vare? Det virker lite logisk at one call kan overleve på dette, selvom det er storbrukerne som betaler. Sjekket litt opp, og ifjor hadde one call et resultat på ca. -16 mill. Tror dere at one call er et solid selskap, eller noe som er dømt for konkurs i den nærmeste fremtid? Liten vits og bytte om dette er tilfelle Hva tror dere? //Torgeir Trur OneCall har finansielle muskler nok til å kjøre ein del tap, bak står blant anna Hafslund. Meiner dei ligger netcom sitt nett, men skal over til Network Norway sitt. Endret 9. januar 2008 av Jankee Lenke til kommentar
whom Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det virker lite logisk at one call kan overleve på dette, selvom det er storbrukerne som betaler. Sjekket litt opp, og ifjor hadde one call et resultat på ca. -16 mill. //Torgeir Gyst Grunnen til at jeg valgte Ipea. Ipea er et større firma som opererer i flere land. One Call og Ipea er vel forøvrig nesten likestilte. Ipea har flere gratis ringeminutt og meldinger, mens One Call er bedre på surfing og utenlandspriser. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det virker lite logisk at one call kan overleve på dette, selvom det er storbrukerne som betaler. Sjekket litt opp, og ifjor hadde one call et resultat på ca. -16 mill. //Torgeir Gyst Grunnen til at jeg valgte Ipea. Ipea er et større firma som opererer i flere land. One Call og Ipea er vel forøvrig nesten likestilte. Ipea har flere gratis ringeminutt og meldinger, mens One Call er bedre på surfing og utenlandspriser. At ipea opererer i fleire land kunne eg tenkt meg å fått spesifisert. sjekka ein del IPEA-adresser, det var noko på .de (anna firma) com og co.uk (begge for salg) og .fr var ei eller anna informasjonside (ikkje telecom) Lenke til kommentar
whom Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Det virker lite logisk at one call kan overleve på dette, selvom det er storbrukerne som betaler. Sjekket litt opp, og ifjor hadde one call et resultat på ca. -16 mill. //Torgeir Gyst Grunnen til at jeg valgte Ipea. Ipea er et større firma som opererer i flere land. One Call og Ipea er vel forøvrig nesten likestilte. Ipea har flere gratis ringeminutt og meldinger, mens One Call er bedre på surfing og utenlandspriser. At ipea opererer i fleire land kunne eg tenkt meg å fått spesifisert. sjekka ein del IPEA-adresser, det var noko på .de (anna firma) com og co.uk (begge for salg) og .fr var ei eller anna informasjonside (ikkje telecom) Muntlig overlevert. Men ser ikke ut til å stemme nei. Burde sjekket dette på forhånd, så beklager den. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Viss ein ser på nyheterene nå så ser ein kven som sitter med dei finansielle musklene. IPEA er kjøpt opp av Network norway og slåes saman med OneCall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå