qwert Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Nei, jeg hadde selvsagt ikke regnet med noe nøyaktig antall, men et sted mellom 'noen' og 'ganske mange' får man et brukbart inntrykk av tilgjengeligheten. Takker. Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg får be pappa kjøpe det da... Jeg bor over 4 timer unna og han kjører forbi butikken daglig, så jeg får håpe han ikke er sur for julegaven enda Lenke til kommentar
SkyFish Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Hei, såg ikke noe på hjemmesiden til lefdal med den prisen der, er det virkelig 2995,- for kamera kit'et? Edit: jeg må lære meg å lese pdf avisen før jeg spør sorry. Eneste som mangler nå er en lefdal butikk i ålesund, sukk :\ Endret 1. januar 2008 av SkyFish Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Pappa kjøper det til meg i morgen : ) Skilte foreldre er ikke så ille after all.. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Edit: jeg må lære meg å lese pdf avisen før jeg spør sorry. Eneste som mangler nå er en lefdal butikk i ålesund, sukk :\ De som ikke har en Lefdal i nabolaget kan alltids sjekke innom kampanjesiden deres i morgen/de nærmeste dagene, men av erfaring har jeg lagt merke til at det er litt lotteri hvilke kampanjeprodukter de har inne der og hvordan de er priset. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg kjøpte kameraet straks jeg så linken Det følger med objektiv, alt er fint og prisen er utrolig! Lenke til kommentar
krb Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Har dette kamera selv, er strålende fornøyd med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå