Hotel Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Som overskriften sier: Hva trenger man egentlig Catalyst Control Center til? Blir ytelsen redusert når man spiller om man går ut av CCC? Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Det brukes til å gjøre om på hvordan skjermkortet skal fungere... eller, hva det skal bruke ressurser til. Det overstyrer på en måte visse ting i 3d som f.eks Anti-Alising (kantutjevning). Ytelsen blir ikke redusert, men de alternativene du har krysset av blir nok borte vil jeg tro... Endret 30. desember 2007 av Krissern_ Lenke til kommentar
indigestion Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Eg har avinstallert CCC då eg synst pcen gjekk mykje treigare etter installasjon samt at installasjonsprogrammet installerte diverse halvvegs spyware som eg ikkje vil ha (feks noko som heitte "Steam" som eg ikkje veit kva er). Har hatt SAPPHIRE Radeon HD 2600 PRO i eit døgn nå, og er førebels skuffa. Hovudsakleg pga drivarar og programvare som har vore veldig trøblete. Allereie i starten av installeringa av både drivar og CCC fekk eg feilmelding om at programma ikkje tilfredsstilte krava til "Certified for Windows"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå