Rottenspacehead Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Skal gå for en SVS subwoofer på nyåret, men er usikker på hvilken jeg burde gå for.... PB12-plus http://www.lsound.no/nor/index.php?side=in...799&id=1579 PC-Plus 20-39 http://www.lsound.no/nor/index.php?side=in...6&id=427120 Burde gå for PB12-plus ? Skal brukes mest til film... Endret 30. desember 2007 av RockyIII Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 SVS uten tvil Må være merket som får klart mest positiv tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) svs blir det uansett, men hvilken av de...regner med pb12-plus er hakket bedre enn den sylinder subben.? som kommer na i januar.. Endret 30. desember 2007 av RockyIII Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Bestemt meg for http://www.lsound.no/nor/index.php?side=in...799&id=1579 i piano gloss black farge Skal bli artig å få på plass... Skal etterhvert ha 1 til også, og ha 1 på hver side. Endret 30. desember 2007 av RockyIII Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Ikke ett dårlig valg Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Faktisk veldig godt valgt. Var visst litt rotete i hodet da jeg sjekket linkene men innbilte meg at den PC-plus var noe annet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Omtrent når kommer den i hus? Må ha bilder vett'u! Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Får ikke lagt inn bestillingen før 25 januar (casha kommer da), så må smøre meg med tålmodighet. Legger gjerne ut bilder av den med engang den kommer i hus = ) i will remember that.. = ) Kjenner jeg gleder meg som en liten drittunge allerede = p Et par blu-ray filmer har jeg bestilt også (die hard 4.0 og 300 + fast and the furious collection box), og skal kjøpe et par blu-ray filmer på elkjøp til onsdag også.. Må ha litt godfilmer til den kommer på plass. Endret 31. desember 2007 av RockyIII Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Ble litt utsatt det kjøpet, men skal bestille nå til fredag! Har bare et spørsmål.. Skal koble Svs Pc-plus 20-39 til pre out på den integrerte forsterkeren min.. Trenger jeg 2stk sub kabler eller 1 ? Siden det da er Left og Right... Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Du trenger kabler nok til å dekke alle utgangene, så du må nok ha to. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Det jeg tenkte, synes det var litt merkelig at det bare ble nevnt 1 kabel i en annen tråd, siden det er da left og right. Men er vel alt jeg trenger ? 2 kabler og selvfølgelig subben.. dissen sub kablene jeg slenger med forøvrig http://www.lsound.no/index.php?side=info&a...422&id=1444 Burde vel være bra nok.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Ja, du må jo ha en splitter, må du ikke det? Det er èn subwoofer-utgang på recieveren og denne må gjøres om til to som skal inn i subwooferen? Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Dersom du bare har en utgang på recieveren, trenger du bare en kabel. Jeg mener jeg skreiv UTganger, og ikke INNganger Etter det jeg vet trengs det ikke noen splitter for å gi signal til både høyre og venstre kanal. Subben spiller jo mono ... Men det vet helt sikkert L-sound. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Subben spiller jo mono ... Det er akkurat det den gjør. På proson og XTZ er det akkurat det samme. Både L og R inngang på subben. Surround.no skriver at man trenger en splitter på disse subbene. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg skal da koble til integret forsterker i pre out (left og right), ikke receiver.... Men hvis da subwooferen bare har 1 utgang, så må vel jeg da ha splitter der, så jeg kan kjøre 2 kabler fra den integrerte forsterkeren... Hvis jeg da forstår riktig. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 svs`en har left og right den også, så trenger ikke splitter.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå