Footy Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Har jeg bomma noe? 545 hopper jo rett inn i en del som jeg er ukjent for, Peter og MJ må plutselig ta et sykt valg... Forklarer det seg mot slutten? for jeg turte ikke lese mer i tilfelle dette er feil og jeg lager en spoiler for meg selv... Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 One more day heter story'n, forøvrig en lutadårlig story som er blitt forhatt av så og si alle fans. Men man må lese den, er et must. Det du må lese er nok, "One More Day" is a four-part cross-over, written by J. Michael Straczynski and illustrated by Joe Quesada, running through September's Amazing Spider-Man #544, November's Friendly Neighborhood Spider-Man #24 and Sensational Spider-Man #41, and December's Amazing Spider-Man #545. The cross-over issues will be the final issues for the Neighborhood and Sensational titles, as they will be replaced by additional monthly issues of Amazing Spider-Man beginning in December. Trur det skulle hjelpe deg. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 hva skulle man gjort ute GullApE? jeg får ta en titt... takk takk... Lenke til kommentar
Footy Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Satan, det var andra bullar!..Bra lesematriell.. gleder meg til neste nå... Har du en episodeliste eller noe du følger med på et sted eller bare vet du disse tinga? Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 www.newsarama.com www.marvel.com www.dccomics.com Er de sidene jeg bruker, er veldig aktiv på forums og ellers så har både dccomic og marvel siden en seksjon hvor vi ser comics som kommer ut i nærmeste framtid. Er ofte man kan se comics/solits 3-4måneder før de er ute. Hvis du vil vite hvordan jeg skaffer tegneseriene så kontakt meg på pm. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Det har du fortalt meg allerede takk takk Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Så du endte opp med og like historien? Lenke til kommentar
Footy Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 gjorde det... sinnsykt spent på hvordan det går videre. Har jo seff stor tro på at de finner veien tilbake... et smutthull om du vil kalle det Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Håper også det, ille om de bare skal slette 20 år med historie. Og forøvrig noen av de beste spiderman historiene også. Mary Jane og Peter hører sammen, håper de finner hverandre igjen i a brand new day. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 01 Amazing Spider-Man 544 02 Friendly Neighborhood Spider-Man 24 03 Sensational Spider-Man 41 04 Amazing Spider-Man 545 </shameless plug> Der har du riktig rekkefølge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå