Gå til innhold

Skifte sikkring. Vanskeleg? Garanti?

Gjest Slettet+65132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+65132

Hei

Er det vanskeleg å skifte sikkring i ein strømforsyning? Mister ein garantien om ein opnar den opp? Pleier det å vere ein eller anna form for forsegling?

Endret av Slettet+65132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+65132
pleier å være forseilet, pleier å miste garantien når man åpner den, hvis det fortsatt er garanti på den, så hvorfor gidde å skifte sikringen selv?

Den er heilt ny. Kjøpt frå komplett. Blir litt dumt å sende den inn til komplett berre for å skifte sikkring. Eller gjer dei det gratis i og med at det er garanti på den?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+65132
Så kan man jo alltids lure på hvordan trådstarter vet at det er en sikring som er gått...

;)

Pcen min funka ikkje, så den ideen fekk eg frå ein anna brukar her på forumet.

tråd

Er kanskje litt min feil dette her, men det skal no i utgangspunktet ikkje gå an å kople feil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+65132
prøv å starte psu'en uten noe tilkoblet, på ATX kontakten (den lange til hovedkortet) kortslutter du den grønne ledningen med hvilken som helst sort, hvis strømforsyningen starter da er det ikke den som er problemet

Ka du meiner? Å jump starte psuen? Det har eg prøvd og det funka.

Lenke til kommentar
prøv å starte psu'en uten noe tilkoblet, på ATX kontakten (den lange til hovedkortet) kortslutter du den grønne ledningen med hvilken som helst sort, hvis strømforsyningen starter da er det ikke den som er problemet

Ka du meiner? Å jump starte psuen? Det har eg prøvd og det funka.

Da har vel ikke sikringen gått ... :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+65132

Er det berre ein sikkring for heile psuen? Den nye psuen klarer ikkje å starte gamle pcen min. Det klarer den gamle psuen. Har sterke mistanker til psuen..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+65132
ja da er det kansje noe annent galt med den, men ikke sikringen... ville helt klart sendt inn psu'en til komplett

Siden eg ikkje er heilt sikker på om det er strømforsyninga eller houvdkortet, kan eg sende inn begge då uten at komplett tar ekstra betaling om det er berre ein av delane som er deffekt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...