Gjest Slettet+65132 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Hei Er det vanskeleg å skifte sikkring i ein strømforsyning? Mister ein garantien om ein opnar den opp? Pleier det å vere ein eller anna form for forsegling? Endret 30. desember 2007 av Slettet+65132 Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 pleier å være forseilet, pleier å miste garantien når man åpner den, hvis det fortsatt er garanti på den, så hvorfor gidde å skifte sikringen selv? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+65132 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 pleier å være forseilet, pleier å miste garantien når man åpner den, hvis det fortsatt er garanti på den, så hvorfor gidde å skifte sikringen selv? Den er heilt ny. Kjøpt frå komplett. Blir litt dumt å sende den inn til komplett berre for å skifte sikkring. Eller gjer dei det gratis i og med at det er garanti på den? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 hvis det ikke er din skyld så, ja Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Så kan man jo alltids lure på hvordan trådstarter vet at det er en sikring som er gått... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+65132 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Så kan man jo alltids lure på hvordan trådstarter vet at det er en sikring som er gått... Pcen min funka ikkje, så den ideen fekk eg frå ein anna brukar her på forumet. tråd Er kanskje litt min feil dette her, men det skal no i utgangspunktet ikkje gå an å kople feil. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 prøv å starte psu'en uten noe tilkoblet, på ATX kontakten (den lange til hovedkortet) kortslutter du den grønne ledningen med hvilken som helst sort, hvis strømforsyningen starter da er det ikke den som er problemet Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hendelsesforløpet i den andre tråden kan kanskje tyde på at det er noe annet eller mer enn psu som er blitt skadet. Prøv SirAmp`s tips før du gjør noe mer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+65132 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 prøv å starte psu'en uten noe tilkoblet, på ATX kontakten (den lange til hovedkortet) kortslutter du den grønne ledningen med hvilken som helst sort, hvis strømforsyningen starter da er det ikke den som er problemet Ka du meiner? Å jump starte psuen? Det har eg prøvd og det funka. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) da er det ikke psu'en! har PC-en noen gang funka? sikker på at alt er riktig koblet? Endret 30. desember 2007 av SirAmp Lenke til kommentar
Cerv Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 prøv å starte psu'en uten noe tilkoblet, på ATX kontakten (den lange til hovedkortet) kortslutter du den grønne ledningen med hvilken som helst sort, hvis strømforsyningen starter da er det ikke den som er problemet Ka du meiner? Å jump starte psuen? Det har eg prøvd og det funka. Da har vel ikke sikringen gått ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+65132 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Er det berre ein sikkring for heile psuen? Den nye psuen klarer ikkje å starte gamle pcen min. Det klarer den gamle psuen. Har sterke mistanker til psuen.. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 ja da er det kansje noe annent galt med den, men ikke sikringen... ville helt klart sendt inn psu'en til komplett Lenke til kommentar
Gjest Slettet+65132 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 ja da er det kansje noe annent galt med den, men ikke sikringen... ville helt klart sendt inn psu'en til komplett Siden eg ikkje er heilt sikker på om det er strømforsyninga eller houvdkortet, kan eg sende inn begge då uten at komplett tar ekstra betaling om det er berre ein av delane som er deffekt? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 hvis du kjøpte begge der, så send inn begge hvis du mistenker begge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå