bergetun Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Er det noen som vet om det er mulig aa laste ned nyeste Nordiske Nokia6610 firmware ? Jeg er student i Australia og har nettopp kjoept meg en Nokia 6610, til min store fortvilelse saa har ikke denne telefonen noe annen ordbok enn Engelsk. Snakket med butikken om det var mulig aa flashe den med ny (Norsk) firmware og det var det vist, problemet var bare det at jeg maatte skaffe firmwaren selv !!! (?) Saa det jeg lurer paa er om det er noen som vet om det finnes plasser paa nettet hvor jeg kan laste ned firmwaren som gjoer at jeg faar Scandinavisk ordbok .. Eventuelt om noen kunne sende meg den paa mail ( [email protected] ) Takker paa forhand Vennlig hilsen -- Kaare Knallhard Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Hmmm. Det skal vell ikke stemme? Nokia firmware behandler Nokia self som firmahemmeligheter. Firmware som man kan finne på nettet er "lekket" og skal egentlig ikke finnes. Ta kontakt med club nokia du og forklar situasjonen, så finner de helt sikkert en løsning. De bør kunne henvise deg til en sjappe som kan oppgradere, evt. sende firmware direkte til sjappa du har kontaktet. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 12. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2003 Har snakket igjen med butikken uten lykke. Dem kan bare faa tak i den Austalske versionen av 6610 firmwaren.. Er det ingen som kan veare saa snill aa sende meg den siste Norske firmwaren til telefonen min .. ?? jeg betaler gjerne noen kr .. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Her... 6610 v 4.18 med PPM pakke A. Vet ikke hvilket format de som skal flashe den for deg bruker, men siden det ikke er et offisielt verksted for nokia, er det sikkert dette formatet. Jeg sletter den i morgen... Lenke til kommentar
Potet! Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 hmmm, det er ikke vanskelig å få en vanlig firmware til nokia uten å lekke noe som helst... du må kopiere fra en annen telefon med den firmware'n du skal ha:) Hvis du kjenner en der med en norsk telefon, så skal det kanskje være mulig for dem å fikse problemet ditt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå