Isvarmt Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Det er noe galt med LCD sjermen min. Jeg kan kun kjøre den på 70 72 75 helst kun 72 hz uten at deler av bildet blir utydelig Når jeg kjører 60hz som gikk knirkefritt før blir deler av bildet ganske utydelig. Altså deler av sjermen.Jeg har tatt print screen og prøvd annen sjerm for å forsikre meg om at ikke sjermkortet er synderen. det er ganske irriterende når jeg spiller spill som kun kan spilles på 60hz er det noen måte å reparere dette på? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Regner med at du bruker analog kontakt, trykk på auto adjust nappen så skal det fikse seg. Endret 30. desember 2007 av Flimzes Lenke til kommentar
Buskleif Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Prøv å juster på Phase i skjermmenyen, hvis den justeringen finnes da. Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Regner med at du bruker analog kontakt, trykk på auto adjust nappen så skal det fikse seg. takk det fikset seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå