hitokiri Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hvor overrasket hadde du blitt om du fant en buddhistbok og et brev i esken til din flett nye Ipod? Les mer Lenke til kommentar
Paradoxo Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hvor overrasket hadde du blitt om du fant en buddhistbok og et brev i esken til din flett nye Ipod? Les mer jeg hadde rett og slett Gitt den tilbake og slått ned Buddhisten som Gjorde det! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Ville beholdt boken fremfor en iPod Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Bok > iPod anyday. Jeg hadde aldri brukt penger på en iPod uansett. Makan til opphypet mp3-spiller skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hadde vel blitt en ganske dyr bok da. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hehe, boka kan man i det minste bruke som dopapir. Men må den andre siden så kunne man jo solgt ipoden og kjøpt seg en skikkelig mp3-spiller i stedet for. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Ingen som snakket om å levere inn boka? Går det ikke an å gå til Apple-butikken og få iPod, men beholde boka? Slike bøker er genialt lesestoff Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hehe, boka kan man i det minste bruke som dopapir. Men må den andre siden så kunne man jo solgt ipoden og kjøpt seg en skikkelig mp3-spiller i stedet for. Dagens beste kommentar Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hva med å få pengene tilbake? Gidder vel ikke bruke tid på å ebay'e en iPod. Så forøvrig den grønne nanoen her om dagen, gud bedre for en stygg kreasjon. Det er iPod-reklamene som er top of the line, ikke spillerne. I dette tilfellet tror jeg at forfatteren har fått gjort tidenes reklamescoop. Tipper salget ble hundredoblet nå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg ville beholdt boka og gitt faen hadde jeg fått en "iPod" i gave (vel, jeg har fått en i gave, men uten buddhistbok i :< ) Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Det virker som at jeg har falt av lasset her: Hvorfor hater alle plutselig Apple? Jeg håper for deres skyld at det er mer enn brukermassen som plager dere, for iPoder er i mine øyne helt greie produkter.. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hadde ikke overrasket meg om boka hadde hett iBuddhism. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Vet ikke med andre, men jeg har næra et hat mot Apple i flere år, til tross for at de har gitt oss mye bra. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hehe, boka kan man i det minste bruke som dopapir. Men må den andre siden så kunne man jo solgt ipoden og kjøpt seg en skikkelig mp3-spiller i stedet for. Hadde ikke overrasket meg om boka hadde hett iBuddhism. Til begge to: Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 hadde vel beholdt boka men forlangt pengene tilbake slik at det griske apple konsernet ikke skulle få tak i pengene til den som kjøpte ipod til meg. for min del har jeg synes at apple har vært noe møkk siden 1990 og har ikke tenkt å forandre mening nå Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hehe, boka kan man i det minste bruke som dopapir. Men må den andre siden så kunne man jo solgt ipoden og kjøpt seg en skikkelig mp3-spiller i stedet for. what he said Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg hadde i alle fall beholdt iPoden Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hadde fått pengene tilbake og takket han for at jeg ikke sløste penger på en iPod. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg tror jeg ville byttet den inn. Men hadde boken vært av litt mer interessant lesestoff, hadde jeg beholdt boka isteden for en mp3spiller fra Apple. Lurer på hvilke buddhister som driver å pakker inn buddhist-bøker. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hvis det var lov med våpen i den eventuelle staten, så hadde jeg dratt med meg største hagla jeg kunne finni inn i Apple sjappa og brukt boka som leirdue Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg